اعلام رنکینگ جدید جهانی تنیس روی میز؛

نوشاد عالمیان ۱۰ پله صعود کرد

۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۸۴۰
نوشاد عالمیان ۱۰ پله صعود کرد
فدراسیون جهانی تنیس روی میز سومین رنکینگ ورزشکاران جهان در سال 2017 را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با انتشار رنکینگ جدید جهانی و پس از موفقیت های نوشاد عالمیان در یک سال گذشته، این ورزشکار ایرانی از جایگاه 137 به 81 و حالا به جایگاه 71 ارتقا یافت. نوشاد عالمیان که در زمان المپیک 2012 لندن در رنکینگ 40 جهان بود، پس از آن با افت و رکود قابل توجه ای داشت که حالا در یکسال گذشته با برنامه ریزی منطقی با 60 پله صعود و  تلاش مستمر  به جایگاه واقعی خود بازگردد.

لیست جدید رنکینگ فدراسیون جهانی در حالی در ماه مارس منتشر شد که قرار است در ماه های پیش رو (اسفند سال جاری تا خرداد سال آینده) ملی پوشان جوان و با تجربه مرد و زن ایرانی در میادین مختلفی همچون تور جهانی بلاروس، قهرمانی آسیا، تور جهانی اسلوونی و کرواسی، بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان شرکت کنند. در رده بندی جدید جهان نیما عالمیان و افشین نوروزی نفرات دوم و سوم ایران با یک پله سقوط در مکان های 133 و 225 جهان قرار گرفتند.

در بخش زنان نیز سه ورزشکار حاضر کشور سقوط کردند. در این رده بندی نداریم شهسواری با دو پله سقوط در جایگاه 248 ایستاد، مریم صامت با شش پله سقوط در رده 334 و فاطمه جمالی فر با   32 پله سقوط در رتبه 534 قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز