آغاز نخستین تمرینات توپی نوجوانان دختر در چین

۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۸۹۱۵
آغاز نخستین تمرینات توپی نوجوانان دختر در چین
تیم ملی نوجوانان دختر ایران اولین تمرینات توپی خود را در سالن مسابقات شهر چانگ کینگ آغاز کردند و همزمان داوطلبانی از چانگ کینگ برای آماده سازی سالن مسابقات مشغول به فعالیت بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین شد، نخستین تمرین توپی خود را در سالن اصلی مسابقات برگزار کرد.

شاگردان مایدا چیچیچ بعد از تمرینات هوازی، با تقسیم شدن به دو گروه تمرین سرویس را در دستور کار قرار دادند. در این میان مایدا نیز نکات لازم را به بازیکنان یادآوری می کرد. و بیتا علایی و الهه حلاج به صورت اختصاصی دقایقی را با مربی تیم ملی کار کردند.

سالن مسابقه ای که برای نوجوانان آسیا در نظر گرفته شده جدید است و در زمان آغاز مسابقات به صورت رسمی افتتاح می شود. این سالن در مدرسه ای در چانگ کینگ ساخته شده که پرچم کشورهای شرکت کننده در محل مسابقات نصب شده است.

با توجه به اینکه دو روز تا آغاز مسابقه باقی مانده داوطلبانی که برای کمک به این شهر آمده اند در حال آماده سازی سالن هستند. همچنین در خیابان های شهر چانگ کینگ بنرهایی نصب شده تا مردم شهر از برگزاری مسابقه اطلاع داشته باشند.

در مجموع 16 داوطلب که معمولا در دانشگاه به مطالعه زبان انگلیسی مشغول هستند در طول مسابقات به مربیان و بازیکنان کمک می کنند. این دوره از مسابقات نوجوانان آسیا از 15 اسفند آغاز می شود که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود مقابل چین قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز