با حضور دکتر روحانی؛

مراسم تجلیل از قهرمانان ایرانی المپیک و پاراالمپیک ریو برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۳:۰۷
کد خبر: ۵۲۹۲۴۱
مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران سال 94 کشور دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران سال 94 کشور دقایقی قبل در سالن اجلاس سران آغاز شد.با حضور رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک، آیین تجلیل از قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران سال 94 کشور صبح امروز چهاردهم اسفند ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران سال 94 کشور دکتر روحانی، رئیس جمهور، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور دارند.

کاروان ورزشی ایران با نام امام رضا (ع) در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در ۱۴ رشته کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری، تکواندو، بوکس، تیراندازی، تیروکمان، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، شمشیربازی، والیبال، جودو و شنا شرکت کرد.

ورزشکاران ایران در رشته های وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو موفق شدند هشت مدال (۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز) را برای ایران به ارمغان بیاورند.کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه‌برداری و حسن یزدانی در کشتی آزاد سه طلایی کاروان ایران در المپیک ریو بودند.

کمیل قاسمی نیز تنها مدال‌آور نقره ایران در المپیک ریو بود.سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی، حسن رحیمی در کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در تکواندو توانستند ایران را صاحب ۴مدال برنز کنند.کاروان ایران در این دوره درجایگاه بیست و پنجم قرار گرفت.

ورزشکاران جانباز و معلول ایران هم در پانزدهمین دوره از بازی‌های پارالمپیک کاروان ورزشی ایران موفق به کسب 24 مدال  (8 مدال طلا، 9 نقره و 7برنز) شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز