وعده دولت در مورد پاداش قهرمانان ورزشی تحقق یافت؛

نهمین دیدار رئیس دولت تدبیر و امید با ورزشکاران

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۲۹۴
نهمین دیدار رئیس دولت تدبیر و امید با ورزشکاران
دکتر روحانی با حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک پارالمپیک ریو و همچنین قهرمانان سال 94 کشور، برای نهمین بار در دولت تدبیر و امید با جامعه ورزش کشور دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لحظات صبحگاهی چهاردهمین روز از اسفندماه 95 جمع افتخارآفرینان ورزش کشور در سالن اجلاس سران، بار دیگر شکوه پیروزی را به منصه ظهور رساند.

دکتر حسن روحانی رییس جمهور، برای نهمین بار در دولت یازدهم، جمع پرافتخار ورزش ایران را مزین کرد. آنجا که قهرمانان سال ٩٤ آنها که در عرصه رقابت های آسیایی و جهانی، افتخار آفرینی کرده بودند و المپین ها و پارالمپین هایی که همین مرداد و شهریور ماه گذشته با اقتدار سرود فتح و پیروزی در ریو سر دادند و ایران اسلامی را از موفقیت های خود شاد و مسرور ساختند.

مراسم تجلیل از قهرمانان بازی های المپیک و پاراالمپیک ریو و قهرمانان سال ٩٤ با حضور مقام عالی دولت تدبیر و امید فضای با نشاطی را در سالن اجلاس سران به وجود آورد. حضور دکتر روحانی برای نهمین بار به بهانه های مختلف در جمع افتخارآفرینان نیز نشان از توجه دولت یازدهم به ورزش دارد.

این مراسم بار دیگر با مرور پیام سراسر از محبت و معنویت مقام معظم رهبری همراه بود که بیانگر پشتوانه معنوی جامعه ورزش محسوب می شود. مراسم تجلیل از افتخار آفرینان المپیک و پاراالمپیک ریو و همچنین قهرمانان سال ٩٤ همانطور که دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش وجوانان وعده داده بود، اسفندماه برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز