۱۲ فرصت مدال برای کاراته در بازی های کشورهای اسلامی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۳۲۵
۱۲ فرصت مدال برای کاراته در بازی های کشورهای اسلامی
با اعلام کمیته برگزاری بازی های کشورهای اسلامی، کاراته در چهارمین دوره رقابت‌ ها در کاتای انفرادی و در 5 وزن کومیته در گروه بانوان و آقایان فرصت مدال خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در رشته کاراته 23 و 24 اردیبهشت ماه 1396 به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می شود که طبق اعلام کمیته برگزاری این دوره از مسابقات، کاراته‌کاهای هر کشور فرصت کسب 12 مدال را در این پیکارها خواهند داشت.

در گروه بانوان، مبارزات در بخش کاتای انفرادی و در بخش کومیته در اوزان 50-، 55-، 61- 68- و 68+ کیلوگرم انجام خواهد شد و در گروه آقایان هم رقابت ها در بخش کاتای انفرادی و در کومیته، در 5 وزن 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم برگزار می‌شود.

در سومین دوره این بازیها که میزبان اندونزی بود. پیکارهای کاراته علاوه بر مسابقات فوق، در کاتای تیمی و کومیته تیمی هم صاحب شانس مدال بود، ضمن اینکه در کومیته گروه آقایان، مبارزات در 6 وزن (وزن 55- کیلوگرم هم جزو اوزان مسابقات بود.) برگزار شد که در این دوره از بازی ها، مسابقات این وزن حذف شده است.

تیم ملی کاراته کشورمان در دوره قبل بازی های کشورهای اسلامی از 17 فرصت مدالی که در اختیار داشت، موفق به کسب 11 مدال رنگارنگ (3 طلا، 6 نقره و 2 برنز) شد.

نظر شما