ساحلی بازان زیر ۲۱ سال ایران در جایگاه چهارم آسیا

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۲۹۳۹۸
تیم ملی الف زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست در دیدار رده بندی، در جایگاه چهارم قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا و انتخابی جهان که از صبح روز پنجشنبه در شهر «روی ات» کشور تایلند آغاز شده است، امروز (شنبه) به پایان می رسد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) امروز در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها و در دیدار رده بندی به مصاف تایلند سه رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 19 و 24 بر 22 مغلوب این نماینده کشور میزبان شد.

تیم ایران که قبلا با صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها، سهمیه جهانی کسب کرده بود، با پذیرش این شکست، عنوان چهارمی آسیا را در نخستین حضور خود تجربه کرد. جواد فیروزپور ملی پوش تیم الف ایران به رغم مصدومیت در این مسابقه شرکت کرد.

دیدار نهایی این رقابت ها از ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت تهران بین دو تیم تایلند یک و استرالیا برگزار می شود. آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست تیم های ایران را در این رقابت ها همراهی کردند.

تیم ملی ب زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران (سینا عنایتی و علی شهبازی) در دور مقدماتی با پذیرش شکست برابر استرالیا و عمان از دور رقابت ها حذف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز