هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

نفت-پرسپولیس؛ نفت سوزی برای رسیدن به قهرمانی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۲۹۸۳۰
نفت-پرسپولیس؛ نفت سوزی برای رسیدن به قهرمانی
شاگردان برانکو در حساس ترین بازی هفته به مصاف نفت خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گرچه معمولا چنین دربی‌هایی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما بازی بین تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس رسما یک دربی است.  نفت تهران که بعد از چند هفته ناکامی بار دیگر توانسته خودش را به رده‌های بالای جدول نزدیک کند، حالا به لطف بازیکنان جدیدش مثل آندرانیک تیموریان و احتمالا سجاد شهباززاده و اضافه شدن این دو به بازیکنان تاثیر گذاری که از قبل داشته مثل قاضی، مبعلی و دیگران، بیشتر از همیشه به بازگشت به رتبه چهارم جدول امیدوار است. بخصوص که اگر ذوب آهن در دربی امروز اصفهان امتیاز از دست دهد.

گرچه نفت تهران دو بازیکن تاثیر گذارش مثل دانشگر و فلاح زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما شرایط این تیم از این حیث به مراتب بهتر از پرسپولیس است چرا که برانکو اکثر بازیکنانش را برای بازی امروز به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد تا کم بازیکن ترین پرسپولیس فصل را امروز شاهد باشیم.

به جز وحید امیری، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی و محمد انصاری که بازیکنان محروم پرسپولیس هستند، رامین رضاییان هم توسط باشگاه از حضور در این مسابقه محروم شده است تا تعداد غایبان پرسپولیس حداقل ۵ نفر باشد. ضمن این شرایط سید جلال حسینی و حتی علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی هم برای این بازی حساس خیلی ایده آل نیست تا دست برانکو بسته تر از همیشه باشد.

البته پرسپولیس از نظر امتیاز آنقدر از رقیبانش فاصله گرفته که حتی در صورت شکست در این بازی باز هم در حاشیه امنیت کامل قرار داشته باشد. 

این بازی با هر نتیجه ای تمام شود پرسپولیس از صدر جدول جابجا نخواهد شد اما شاگردان علی دایی می‌توانند در صورت پیروزی در این بازی یک پله در جدول صعود کرده و به رده چهارم برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز