باخ: به دنبال بهترین میزبان المپیک هستیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۲۹۹۲۳
باخ: به دنبال بهترین میزبان المپیک هستیم
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: من باور دارم که کناره گیری بوداپست از میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک 2024، ناشی از یک سیاست داخلی بود نه مشکلات و مسائل دیگر.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک که با روزنامه آلمانی «اشتوتگارت ناختریشتن» گفتگو کرده است گفت: اروپا قاره و هسته اصلی جنبش المپیک است و عاقلانه نیست که آن را نادیده بگیریم.

باخ تاکید کرد که تغییر قوانین برای بازگرداندن اعتماد به نفس به کشورهای پیشنهاد دهنده برای میزبانی المپیک ضروری است. به خصوص این اتفاق در اروپا لازم است. اما وی در مورد برنامه ای برای واگذاری میزبانی 2024 به پاریس و 2028 به لس آنجلس حرفی نزد.

باخ گفت: این موضوع بازنده های زیادی در پی دارد. زیرا زمانی که این گرایش وجود داشته باشد تعداد درخواست های میزبانی کم می شود. در حالی که ما می خواهیم بهترین میزبان را برای المپیک پیدا کنیم.

رییس کمیته بین المللی المپیک که با اشتوتگارت ناخریشتن گفتگو می کرد گفت: در گذشته شهرهایی مثل پاریس و بوینس آیرس درخواست داده بودند اما امروز این گرایش وجود ندارد و بسیاری از درخواست انصراف می دهند چرا چون هزینه های آن خیلی زیاد است. این چرخه باید شکسته شود و ما نمی توانیم از شهرهای کاندیدا انتظار داشته باشیم این فرایند را از صفر و دوباره آغاز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز