دعوت از نفرات جدید به اردوی تیم ملی تیر و کمان

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۴:۱۸
کد خبر: ۵۳۰۵۱۳
دعوت از نفرات جدید به اردوی تیم ملی تیر و کمان
رئیس انجمن تیراندازی با کمان از اضافه شدن ۶ کماندار جدید به ترکیب تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کهتری در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: کمانداران جدیدی در مرحله حذفی رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی کشور شناسایی شدند که با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: رقابتهای قهرمانی کشور اگرچه بعد از وقفه چند ساله برگزار شد اما نفرات خوبی شناسایی شدند که در مرحله حذفی رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان با اعلام این مطلب که ورزشکاران جدید در آستانه ورود به تیم ملی هستند، خاطرنشان کرد: اگر این افراد به اردو اضافه شوند تیم ملی خوب و قدرتمندی خواهیم داشت که می توانند در رقابتهای جهانی سال آینده عرض اندام کنند.

وی از برگزاری اردوهای تیم ملی از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: تیم ملی باید تیرماه در رقابتهای جام جهانی جمهوری چک و شهریورماه در مسابقات جهانی چین شرکت کند که رقابتهای جهانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

کهتری همچنین در خصوص نفرات جدید شناسایی شده اظهار داشت: در بخش مردان و زنان نفرات خوبی شناسایی شده اند که اگر در اردوهای ملی حضور داشته باشند پشتوانه خوبی برای تیم ملی در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز