دانشگاه آزاد و توسعه نوآوری شهر پیشتازان رنکینگ کاراته

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۰۶۶۴
دانشگاه آزاد و توسعه نوآوری شهر پیشتازان رنکینگ کاراته
سازمان لیگ کاراته رنکینگ برترین های این لیگ را اعلام کرد که بر اساس آن تیم های مناطق نفت خیز جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه و نوآوری شهر بیشترین سهم را از رتبه های نخست سوپر لیگ داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتهای سوپر لیگ، سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ کاراته کاها در هفته چهارم سوپر لیگ باشگاههای کشور را اعلام کرد که طی آن تیم مناطق نفت خیز جنوب در بخش کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته وزن آزاد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه و نوآوری شهر با 2 ورزشکار و تیم های بیمه ما و فتح تهران هر کدام با یک ورزشکار در صدر جدول رنکنیگ قرار دارند.

در کاتای تیمی، تیم مناطق نفت خیز جنوب با ترکیب(ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند) با 8 بازی و 8 برد در صدر قرار دارد و تیم های بیمه ما با ترکیب(جواد محمدی، فرشید صادقی و محمدحسین ناصری) و دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب(روزبه روشنی، سهیل ساجدی فر و امیربهادر تدین) و توسعه و نوآوری شهر با ترکیب( مهدی حق نظری جواد سیف اله زاده و یحیی پیشه زادی) هر یک با 8 بازی و 6 برد و تفاضل تعداد پرچم نسبت به هم به ترتیب دوم تا چهارم هستند.

در کاتای انفرادی نیز نمانیده تیم مناطق نفت خیزجنوب در صدر قرار گرفت ابوالفضل شهرجردی با 8 بازی و 8 برد بالاتر از فرید حقیقی از تیم توسعه و نوآوری شهر با 6 بازی و 6 برد و مهران قربانعلی پور از تیم پاس قوامین با 6 بازی و 5 برد در صدر قرار گرفت.

اما در بخش کومیته انفرادی، در وزن 55-کیلوگرم، رضا روشن از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 6 بازی و 6 برد، بهنام دهقان زاده از تیم پاس قوامین با 6 بازی و 5 برد و علی مسکینی از تیم کلینیک اریان کرمانشاه با 6 بازی و 3 برد به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.

در وزن 60-کیلوگرم، مصطفی روستا از تیم توسعه و نوآوری شهر با 6 بازی و 6 برد اول است، عبدالله ولدی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی از 7 بازی 4 برد دارد و در مکان دوم ایستاده و مجتبی شکوهی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 8 بازی و 4 برد در جای سوم قرار دارد.

رضا عنایتی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در وزن 67-کیلوگرم پس از مبارزات هفته چهارم دور برگشت با 6 بازی و 6 برد به رده نخست صعود کرد و جای مصطفی پورفرج از تیم پاس قوامین را که از 5 بازی 4 برد دارد، در صدر جدول گرفت. حسین سمندر هم از تیم بیمه ما با 5 بازی و 4 برد سوم است.

در وزن 75-کیلوگرم، علی اصغر آسیابری از تیم توسعه و نوآوری شهر از 6 بازی 6 برد دارد و همچنان در صدر رنکینگ این وزن ایستاده، مرتضی شفاهی از تیم آوای رزم از 8 بازی 4 برد دوم است و بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 5 بازی و 3 برد در مکان سوم قرار گرفت.

در وزن 84-کیلوگرم، مجتبی عابدی از تیم بیمه ما با 7 بازی و 5 برد، کیوان بابان با 6 بازی و 5 برد و ذبیح اله پورشیب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 4 بازی و 4برد در مکانهای اول تا سوم رنکینگ این وزن جای دارند.

در وزن آزاد هم سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب از 8 بازی 7 برد دارد و اول است، مهدی سلطانی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی از 7 بازی 7 برد دارد وبر سکوی دوم قرار دارد و صادق سنچولی از تیم توسعه و نوآوری شهر با 7 بازی و 5 برد سوم است.

هفته پایانی سوپر لیگ کاراته روز پنجشنبه 19 اسفند ماه در سالن غدیر نیروی انتظامی تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز