در فوتبال انگلیس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

کونته: بازیکنانم تعهد خودشان را به من نشان دادند

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷:۴۴
کد خبر: ۵۳۱۱۸۲
کونته: بازیکنانم تعهد خودشان را به من نشان دادند
سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت که باید امید رقبا را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از بین ببرند.

به گزارش گروه ورزشی برنا، تیم فوتبال چلسی دوشنبه شب برابر وستهام با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. چلسی صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس با 66 امتیاز، فاصله اش را با تاتنهام رده دومی به 10 امتیاز افزایش داد. ​​​​​​​

ادن هازارد و دیگو کاستا در این دیدار گل های چلسی را به ثمر رساندند تا چلسی هیجدهمین پیروزی خود را در 21 بازی لیگ برتر انگلیس از زمانی که کونته به آرایش 3-4-3 روی آورده، کسب کند.

آنتونیو کونته سرمربی چلسی پس از این بازی گفت: باید بگویم بعد از پیروزی هایی که تاتنهام، منچسترسیتی و لیورپول اخیرا کسب کردند، احساس می کرد تیم تحت فشار است. وی از بازیکنان خود به خاطر نزدن گل های بیشتر در ورزشگاه لندن انتقاد کرد.این دیدار آسان نبود. اگر امتیاز از دست بدهید، به حریف خود امید می دهید. ما تحت فشار بازی کردیم و واکنش ما خیلی خوب بود.

کونته افزود:‌ از عملکرد بازیکنان خیلی خرسندم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و گل زیادی نخوردیم. مدافعان میانی ما خیلی خوب بازی کردند. وستهام بازی را با قدرت شروع کرد و ما را تحت فشار گذاشت. وستهام تیم واقعا خوبی است با بازیکنان و سرمربی خوب. آنها تلاش کردند ما را تحت فشار زیادی بگذارند. دیدار وستهام برابر چلسی یک شهرآورد بود و این نوع بازیها بسیار مشکل هستند.

وی اظهار داشت: ما در شروع این دیدار، بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و بعد برای کنترل بازی گلزنی کردیم. اولین گل ما خیلی خوب بود. ولی معتقدم که فرصت های زیادی ایجاد کردیم. وقتی یک بر صفر یا دو بر صفر جلو هستید، در فوتبال انگلیس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به همین علت وقتی فرصت گلزنی ایجاد می کنید باید هدفمندتر باشید و سعی کنیم گل نخورید.

با وجود اینکه چلسی بخت قهرمانی لیگ برتر انگلیس محسوب می شود و با تاتنهام رده دومی 10 امتیاز اختلاف دارد، اما کونته معتقد است که رقابت برای قهرمانی هنوز تمام نشده است.

وی افزود:‌ من فکر می کنم که این لیگ کار خیلی سخت خواهد بود. من به سخنان سرمربیان سایر تیم ها گوش می کنم. آنها به قهرمانی خودشان اطمینان دارند و حق دارند که این بلندپروازی را داشته باشند. این برای ما مهم است که بدانیم سایر تیم ها نیز این بلندپروازی را دارند و برای باقی ماندن در بالای جدول مبارزه می کنند. این قهرمانی به طور قطع آسان نخواهد بود. ولی من به بازیکنانم اطمینان دارم، چون آنها تعهد خودشان را به من نشان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز