محمد مایلی کهن از پشت یقه من را گرفت

مدیرعامل نساجی: نمی‌دانم او غش کرده یا نه

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۱۵۲۳
مدیرعامل نساجی: نمی‌دانم او غش کرده یا نه
مدیرعامل نساجی می‌گوید مایلی کهن از پشت یقه او را گرفته و گفت چرا می‌خواهی مثل همیشه جوسازی کنی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید رمضانی درباره حواشی به وجود آمده در دیدار نساجی مقابل ملوان بندرانزلی که با پیروزی ۲ بر یک نساجی به پایان رسید، گفت: از طرف من هیچ اتفاقی نیفتاد. من فقط بعد از بازی مثل همیشه برای تشکر از داور و خسته نباشید به تیم حریف به میانه زمین رفتم و ضمن تشکر از داور فقط به او گفتم در یکی ،دو صحنه می‌توانستی برای ما پنالتی بگیری. من فقط از تو می‌خواهم فیلم بازی را یک بار دیگر ببینی تا برای بازی‌های بعد برایت تجربه شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: در این لحظه به یکباره محمد مایلی کهن از پشت یقه من را گرفت و به من گفت چرا می‌خواهی مثل همیشه جوسازی کنی؟ به نظر من او فقط از باختش ناراحت بود و این حرکات را انجام داد. هر اتفاقی که در این بازی افتاد، از طرف حاج محمد مایلی کهن فوتبالیست، پیشکسوت و مربی فوتبال کشورمان، شروع شد و من هیچ کاری نکردم. همچنین از اینکه او غش کرده یا نه خبری ندارم و بعد از این اتفاق به خانه‌ام رفتم.

او در پایان گفت: از هواداران‌مان می‌خواهم در بازی بعدی مقابل خونه به خونه در بابل که نادر دست‌نشان را روی نیمکت خود دارند از تیم خود حمایت کنند تا در آن بازی هم سربلند شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز