والیبال نوجوانان دختر آسیا؛

مایدا: هیچ وقت این برد را فراموش نمی‌کنم

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۸:۵۳
کد خبر: ۵۳۱۶۴۹
مایدا: هیچ وقت این برد را فراموش نمی‌کنم
سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران بعد از پیروزی مقابل ازبکستان گفت: ما در یک کار گروهی حریف را شکست دادیم و هیچ وقت خاطره این برد را فراموش نخواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امروز موفق شد مقابل ازبکستان به برتری برسد. تیم ملی ایران برای کسب مقام نهم تا یازدهم در مرحله دوم رقابت‌ها یک دیدار با ازبکستان انجام داد و در آخرین دیدار نیز جمعه به مصاف ساموآ می‌رود.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران درباره پیروزی کشورمان مقابل ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: این مسابقه برای همیشه در ذهنم باقی می‌ماند چون نخستین دیداری بود که در این رقابت‌ها پیروز شدیم. واقعا کار سختی بود.

وی افزود: به تیم نوجوانان دختر ایران افتخار میکنم و هرگز این برد را فراموش نخواهم کرد. این نخستین پیروزی برای نیم بود و یقین دارم آنها هم هیچ وقت این برد را فراموش نخواهند کرد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره تیم ازبکستان در این دیدار گفت: آنها واقعا با قدرت وارد میدان شدند و پیروزی مقابل آنها سخت بود، چون این تیم هم در تلاش بود تا به برتری برسد اما تیم با کار گروهی خوب توانست پیروز میدان باشد.

چیچیچ درباره آخرین دیدار ایران با ساموآ خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در این بازی هم پیروز شویم. در نخستین مسابقه 3 بر صفر شکست خوردیم، دومین بازی را 3 بر یک واگذار کردیم، در سومین مسابقه 3 بر 2 بردیم و در آخرین بازی هم می‌توانیم 3 بر صفر پیروز شویم.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر از یکشنبه در چین آغاز شده و 23 اسفند به پایان می‌رسد. در این مسابقات 11 تیم حضور دارند.

نظر شما