مساوی هم خود من را راضی نمی کرد

فرکی: مقابل استقلال بدشانس بودیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۱۵۱
فرکی: مقابل استقلال بدشانس بودیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما برابر حریف بدشانس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی پس از شکست ۲ بر یک امروز تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کردیم که برنده از زمین خارج شویم. برای این کار هم حریف را آنالیز کرده بودیم و در طول 90 دقیقه هم بازیکنانم تلاش کردند تا به پیروزی برسند. مساوی هم خود من را راضی نمی کرد. امید داشتم که این برد را بدست بیاوریم. شایسته برنده شدن برابر استقلال بودیم. از نتیجه ناراحت هستم. شاید اگر مردم بازی را نمی دیدند این شایستگی بازیکنان ما نشان داده نمی شد اما حالا مردم دیدند که جایگاه سایپا اینجا نیست. 

فرکی درمورد اتفاقاتی که در این دیدار برای تیمش افتاد گفت: مصدومیت صادقی باعث شد که ما یک تعویض اجباری داشته باشیم و بعد هم بازیکن جوان ما در دقایق پایانی با مصدومیت مواجه شد. اما با تغییر تاکتیکی که دادیم بازی یک بر صفر باخته را به مساوی تبدیل کردیم. مردم دیدند که ما شایسته این شکست نبودیم. 

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این بود که استقلال روی ضربه ایستگاهی و کرنر به گل خواهد رسید که متاسفانه همین اتفاق هم افتاد. اگر در جریان بازی قرار بود به گل برسند تیم حریف توان این کار را نداشت. امروز تیم خوش شانس استقلال بود و تیم بدشانس سایپا. به مجموعه استقلال تبریک می گویم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز