برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات لیگ شهرنشینان

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۲۲۲۵
برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات لیگ شهرنشینان
مراسم اختتامیه مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان و رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی کشور به میزبانی پیست بین المللی پولادکف با حضور مسئولین فدراسیون اسکی و مسئولین ورزش استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات صورت گرفته برای میزبانی پیست اسکی پولادکف، گفت: از مسئولین و مدیران پیست اسکی پولادکف برای میزبانی از این مسابقات تشکر و قدردانی می کنم. این مسابقات با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شد و از همراهی مسئولین ورزش و جوانان استان فارس در برگزار این رقابتها تشکر می کنم. 

او افزود: استان های سراسر کشور باید در میزبانی رقابت های اسکی تلاش بیشتری کنند و این امر به رشد و ترقی اسکی در استان ها بسیار کمک خواهد کرد. در این باره تلاش های خوبی از سوی استان اصفهان و فارس صورت گرفت و دو میزبانی خوب را در این استان ها شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین به سال پرترافیک اسکی ایران اشاره کرد و گفت: امسال یکی از شلوغ ترین سال های اسکی ایران از نظر برگزاری مسابقات بود. بازی های آسیایی ساپورو، رقابت های قهرمانی جهان در رشته های آلپاین و صحرانوردی، رقابت های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا، رقابت های قهرمانی کشور در رشته های اسنوبرد و آلپاین، رقابت های لیگ اسکی در رشته های مختلف، رقابت های شهرنشینان، رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی پایه بخش های از مسابقات برگزار شده در سال 95 بود.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: اسکی ایران با توجه به ظرفیتی که دارد حرف های زیادی برای گفتن دارد و در سال های آینده با یک برنامه ریزی درست قطا شرایط بسیار مطلوبی در انتظار این رشته ورزشی خواهد بود.                

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز