تا ۲۸ اسفند در تهران اردو داریم

کاظمی: برای ماندن در لیگ فقط برد می خواهیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۰:۴۹
کد خبر: ۵۳۲۵۱۷
کاظمی: برای ماندن در لیگ فقط برد می خواهیم
سرمربی ماشین سازی گفت: برای ماندن در لیگ برتر به چند برد دیگر نیاز داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد کاظمی سرمربی ماشین سازی تبریز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: کمبود بازیکن شرایط خاصی رابرای ما به وجود آورده بود، برای مثال دفاعمان خودش را به سختی به این دیدار رساند. صنعت نفت سرحال تر از بازی قبلی بود. در خط حمله هنوز مشکل داریم و بی تفاوتی برخی از بازیکنانمان برای یک تیم لیگ برتری قابل قبول نیست. این هم عیدی ما به هوادارن خون گرم‌مان است و امیدوارم در بازی بعدی بیشتر به استادیوم بیایند. برای ماندن در لیگ برتر به چند برد دیگر نیاز داریم و امیدوارم با تمرینات خوب در عید به روند بهتری برسیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله استرس در تیم‌مان از بین برود. ما پیام صادقیان و عزیز ابراهیموف را به عنوان بازیساز داریم ولی بازیکنانی که چارچوب شناس نیستند، توپ‌هایشان را از دو قدمی تبدیل به گل نمی‌کنند. اینکه در دو قدمی توپ هایشان به گل تبدیل نمی‌شود باید در تمرینات کار کنیم تا به آمادگی روحی و بدنی کافی برسند تا در بازی های بعدی این مشکل حل شود.ما دو دروازه‌بان جوان داریم و با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم با داشته‌هایمان کار را ادامه می‌دهیم. امروز حمید علی‌عسگر یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبالش را به نمایش گذاشت و من امروز به بازیکنانم گفته بودم که اگر با کمتر از سه گل برنده شویم انگار بازی را باخته‌ایم و با چنین انگیزه‌ای وارد میدان شده بودیم.

سرمربی ماشین‌سازی بیان کرد: من بدون هیچ دستیاری به تبریز آمدم و به همه افرادی که در نیمکت ماشین‌سازی حضور داشتند اعتقاد دارم. مگر من به آقای ردولفو و یا بخشی‌زاده گفته بودم که از ماشین‌سازی بروند؟ نمی‌دانم چرا شبانه تیم را ترک کردند.

وی درخصوص برنامه ماشین‌سازان برای تعطیلات پیش‌رو گفت: تا ۲۸ اسفندماه در تهران اردو داریم و می‌خواهیم سه بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی انجام دهیم. سپس بعد از تعطیلی چهار روزه تمریناتمان را از روز سوم فروردین ادامه می‌دهیم تا به شرایط آمادگی کامل برسیم.

نظر شما