گلپرور: برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ دورخیز کرده ام

۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۲۸۱۷
گلپرور: برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ دورخیز کرده ام
وزنه بردار تیم خوزستان گفت: با رفتن به یک وزن بالاتر و افزایش رکوردهایش بتواند یکی از شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن گلپرور در خصوص برگزاری مسابقات وزنه برداری فجر کاپ گفت: از لحاظ میزبانی رقابت های فجر کاپ در شرایط خیلی خوبی در حال برگزاری است. در رقابت دسته56 کیلوگرم سه حریف داشتیم که با هم تیمی خود نکیسایی و همچنین رقبای ترکیه و آذربایجان به رقابت پرداختم که در حرکت یکضرب 111 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 130 کیلوگرم را بالایی سر بردم و با کمی بدشانسی نتوانستیم وزنه 140 کیلویی را مهار کنم.

قهرمان دسته 56 کیلوگرم مسابقات جام بین المللی فجر در خصوص اینکه آیا امید دارد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند، تصریح کرد: بدون شک با حضور سبک وزن ها در اردو تیم ملی و قرار گرفتن در شرایط اردویی، می توان به پرورش وزنه برداران خوب همچون قهرمان طلایی المپیک، محمد نصیری امیدوار باشیم. مطمئنا توجه بیشتر می تواند وزنه برداران خوبی را در سبک وزن تربیت کند.

گلپرور در خصوص بالا بردن وزن خود و رسیدن به وزن 62 کیلوگرم اضافه کرد: سعی دارم در آینده نزدیک به دسته 62 کیلوگرم بروم و با بالا بردن وزنه های سنگین تر برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 و کسب مدال رنامه ریزی کنم.

نظر شما