شناگر پارالمپیکی ایران برای رقابت های بین المللی آلمان آماده می شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۶:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۹۵۴
شناگر پارالمپیکی ایران برای رقابت های بین المللی آلمان آماده می شود
شاهین ایزدیار ابراز امیدواری کرد بتواند در رقابتهای بین المللی آلمان به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تنها نماینده شنای ایران در دو دوره پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو امیدوار است بتواند ضمن کسب نتایج خوب در رقابتهای بین المللی آلمان، جواز حضور در بازی های پاراآسیایی اندونزی را هم کسب کند.

ایزدیار، عضو تیم ملی شنا کشورمان، بعد از مسابقات لیگ تبریز که اول شدیم به مشهد بازگشتم و تمریناتم را آغاز کردم. تمریناتم تا ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد و امسال قصد دارم پس از پنج سال به کرج بروم و تعطیلات نوروز را در کنار خانواده ام باشم. پس از آن برای آمادگی مسابقات بین المللی آلمان که تیرماه در برلین برگزار می شود به مشهد بازمی گردم و تمریناتم را از سر می گیرم.

وی افزود: سعی می کنم در مسابقات آلمان برای بازیهای جاکارتا کسب سهمیه کنم. تجربه ما برای حضور در مسابقات بین المللی بسیار کم است. شناگران ما باید در مسابقات برون مرزی با رقیبان خود آشنا شوند.

ایزدیار در پایان گفت: جا دارد از سرمربی تیم آقای محمد حسین اقبالی و مربی خوبم در مشهد آقای مهدی ضیایی و رئیس انجمن آقای مجید نوروزی تشکر ویژه داشته باشم. ضمن اینکه باید از زحمات آقای امیرعلی سعادتمند، مربی بدنسازم که نقش مهمی در موفقیت های من داشته تشکر کنم. وزنه نیمی از موفقیت های یک ورزشکار محسوب می شود.امیدوارم با موفقیت در رقابتهای بین المللی بتوانم ذره ای از تلاش ها و حمایت های آنها را پاسخگو باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز