فراخوان باشگاه پرسپولیس در پی درخواست‌های هواداران؛

حمایت مالی از پرسپولیس با پرداخت‌‌های مستقیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۱:۱۶
کد خبر: ۵۳۳۳۴۶
حمایت مالی از پرسپولیس با پرداخت‌‌های مستقیم
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به درخواست‌های هواداران مبنی بر فراهم آوردن امکان جذب کمک‌های مالی و سهولت در آن شماره حساب خود را برای این امر اعلام نمود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هواداران پرسپولیس همواره در برخوردهای خود با مسوولان باشگاه یا در ارتباط‌هایی که برقرار می‌کنند، برای حل مشکلات مالی باشگاه و تقویت آن، این درخواست را مطرح کرده‌اند که راه حل مناسب و امنی برای دریافت حمایت‌های مالی هواداران فراهم آید. این درخواست‌ها همواره در جریان مواجهه باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی در جریان مواردی چون فصل نقل و انتقالات و احکام فیفا اوج گرفته است. در مقطع کنونی نیز با توجه به اینکه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت اقتدار و انسجام پرسپولیس به ثمر نشسته، این اشتیاق هواداران برای پشتیبانی از تیم محبوبشان جهت ادامه این روند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مواجهه با احکام جدی فیفا به منظور جلوگیری از تبعات سوء آن روی بازیکنان و امتیازات تیم افزایش یافته است.

بر همین اساس و با توجه به افزایش هزینه‌های باشگاه به دلیل مواجهه با بدهی‌های بر جای مانده از گذشته و احکام فیفا، حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان و عدم همکاری بعضی سازمان با طرح‌های درآمدزایی باشگاه که با محروم بودن باشگاه‌های ایرانی از درآمدهای تعریف شده در فوتبال همراه شده است، باشگاه پرسپولیس اقدام به اعلام شماره حساب کرده است، جهت دریافت کمک‌های مالی مستقیم هواداران نموده است.

هواداران پرسپولیس همواره در تمام عرصه‌ها جدی‌ترین حامیان تیم خود بوده‌اند و باشگاه پرسپولیس نیز همواره به همین پشتوانه به راه خود ادامه داده و امیدواریم مقطع بسیار حساس کنونی را نیز با همین حمایت راسخ به سلامت پشت سر بگذاریم تا پس از قدرتنمایی دگرباره سرخپوشان در لیگ برتر، شاهد فراهم آمدن مقدمات تکرار قهرمانی پرطرفدارترین تیم آسیا، در رقابت‌های قاره باشیم.

هواداران پرسپولیس برای حمایت مالی خود از پرسپولیس علاوه بر عضویت در سامانه پیامکی 3090 و همچنین دریافت کارت اعتباری هواداری از موسسه اعتباری کوثر و انجام عملیات بانکی خود از این طریق، کمک‌های مالی مستقیم خود را از طریق واریز وجه به حساب شماره 2170559001002 بانک ملی شعبه ولنجک به نام حساب دولتی تمرکز وجوه خزانه باشگاه پرسپولیس و شبای  IR300170000002170559001002 انجام دهند.

هواداران همچنین می‌توانند برای پخش تصویر حمایت مالی خود از پرسپولیس، تصویر فیش واریزی را به نشانی Telegram id: @fcperspolis_support ارسال نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز