وظیفه ما در مستطیل سبز است

حسینی: همیشه بازی های خوبی برابر بنیادکار ارائه کردیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷:۲۹
کد خبر: ۵۳۳۶۱۹
حسینی: همیشه بازی های خوبی برابر بنیادکار ارائه کردیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هر دو تیم ذوب آهن و بنیادکار برای جبران نتایج بازی های گذشته به زمین می روند و با تمام توان در این بازی حاضر می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: بازی فردا یک بازی بسیار سخت است. هر 2 تیم در بازی های قبلی خود امتیازات زیادی را برابر تیم های خوب آسیا از دست داده اند. فردا هر 2 تیم برای جبران بازی های گذشته به زمین می روند و تمام وجودشان را در زمین می گذارند. 

وی افزود: 2 تیم تمام تلاش خود را می کنند تا بیشترین امتیازات را از این بازی کسب کنند. ذوب آهن هم بالاخره از این قاعده مستثنی نیست و همواره ذوب آهن مقابل بنیادکار بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. فردا نیز سعی می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در این بازی قاسم حدادی فر و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال بازیکنان دیگر در اختیار ما هستند و ریکاوری خوبی هم داشته اند. سعی می کنیم علی رغم فشارها بازیکنان را به این بازی برسانیم.  بازی های اخیر واقعا برای ما سنگین بوده است.

حسینی درباره بنیادکار گفت:بنیادکار تیم بسیار خوبی است و همواره در فوتبال ازبکستان مشهور بوده است. 3 نفر خط حمله این تیم همه بازیکنان خوب، باهوش و فرصت طلبی هستند که می توانند به تیم های حریف ضربه بزنند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا طوری شده که ما بازی اول را در امارات بودیم، بازی دوم در عمان حضور داشتیم و الان هم در ازبکستان بازی داریم. با این وجود چاره ای نداریم و باید باز هم به عنوان میهمان بازی کنیم. وظیفه ما در مستطیل سبز است که بتوانیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

نظر شما