برخی از فدراسیون ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده اند؛

سلطانی‌فر: با ثبات و آرامش می‌توانیم نتایج خوبی در مسابقات بین‌المللی به دست آوریم/ براساس چارچوب IOC انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۵:۴۲
کد خبر: ۵۳۴۳۰۳
سلطانی‌فر: با ثبات و آرامش می‌توانیم نتایج خوبی در مسابقات بین‌المللی به دست آوریم/ براساس چارچوب IOC انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: تخصیص بودجه وزارت ورزش و جوانان 90 درصد بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران درباره عملکرد ورزش در سال  المپیک چگونه بود، بیان‌ کرد: با توجه به مجموعه در اختیار و با تلاش دولت تا جایی که نیاز بود نیازمندی های ورزش تامین شد به خصوص در  المپیک و پارالمپیک آن طور که ارزیابی‌ها نشان داد تیم‌ها با امکانات  و تدارکات خوبی در رویدادها حاضر شدند و نتایج به دست آمده نیز خوب بود.

وی در ادامه‌ اظهار کرد: اگر چه می‌توانست نتایج بهتری نیز کسب شود، اگر مسائلی مربوط به ناداوری‌ها اتفاق نمی افتاد. می‌توانست تعداد مدال‌های بیشتری کسب شود.

سلطانی فر، در باره عملکرد برخی از فدراسیون‌ها نیز، گفت‌: برخی از فدراسیون‌ها نتایج خوبی را به دست آوردند و توانستند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. برخی از فدراسیون‌ها نیز نتوانستند اهداف و برنامه‌های خود را نهایی کند. در مجموع فکر می‌کنم که با فضای همدلی و هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همه عوامل دست اندرکار در ورزش سال آینده با توجه به احکام برنامه ششم برای کمک به ورزش سال خوب و امیدوار کننده ای را پیش‌رو خواهیم داشت و ان‌شاء‌الله بتوانیم با همین ثبات و آرامش در سال آینده در مسابقات بین‌المللی نتایج خوبی را کسب کنیم.  

وزیر ورزش و جوانان در باره انتخابات سال آینده کمیته ملی المپیک، گفت‌: با توجه به چارچوب IOC انتخابات کمیته ملی المپیک را برگزار خواهیم کرد. ان‌شاء‌الله کمیته‌ با همین رویکردی که دارد راه ادامه‌ می‌دهد و دی ماه سال آینده که دوره کمیته ملی المپیک به پایان می‌رسد در آذر ماه بتوانیم این انتخابات را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از انتخابات چه خواهد بود، بیان‌ کرد: همه چیز را خود مجمع عمومی مشخص می‌کند.

سطانی فر درباره بودجه وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: تخصیص بودجه وزارت ورزش و جوانان 90 درصد بوده است و فدراسیون‌ها نیز 80 درصد که برخی از فدراسیون‌ها با توجه به برگزاری رقابت‌ها بیشتر بوده و به 84 درصد می رسیده است و برخی نیز کمتر از این درصد بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز