روز سختی را در غدیر برایشان رقم می‌زنیم؛

پورموسوی: ۱میلیارد را بین ۳۰نفر تقسیم کردیم/ با تمام قلبمان برای خوزستان می‌جنگیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۵۳۴۳۰۴
پورموسوی: ۱میلیارد را بین ۳۰نفر تقسیم کردیم/ با تمام قلبمان برای خوزستان می‌جنگیم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: حریف را به خوبی آنالیز کردیم و به نحو شایسته از این مساله استفاده می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با لخویا گفت: با کمک و تلاش همه دوستان امیدوارم میزبان خوبی برای لخویا باشیم. یکی از حساس‌ترین بازی‌ها فردا در اهواز برگزار می‌شود. روی غیرت و تعصب بازیکنانمان متکی هستیم و امیدواریم با حمایت هوادارانمان موفق شویم. حریفمان از لحاظ امکانات و منابع مالی مسلح است. با حمایت هواداران و غیرت بازیکنانمان روز سختی را برای حریف رقم می‌زنیم. حریف را به خوبی آنالیز کردیم و به نحو شایسته از این مساله استفاده می‌کنیم.

وی افزود: هفته قبل یک میلیارد را بین 30 نفر تقسیم کردیم. در بازی فردا چون نگاهمان ملی است با تمام تمرکزمان به میدان می‌رویم. برای مردم خوزستان به میدان می‌رویم و هواداران مطمئن باشند که با تمام قلبمان برای مردم خوزستان به میدان می‌رویم و می جنگیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه دلیل موفقیت تیمش در آسیا چیست، اظهار داشت: بازیکنان تیم با وجود مشکلات فراوان به خاطر هوادارن ایستادگی کردند و به خاطر مسائل مالی کم کاری نکردند. با تمام سختی‌ها تلاش کردیم. 6 امتیاز تضمینی برای صعودمان نیست باید در ۴ بازی آینده نتیجه لازم را بگیریم تا از گروهمان صعود کنیم. هدف ما از بازی فردا کسب 3 امتیاز خانگی است اما ابتدا باید مراقب باشیم گل نخوریم. لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروهمان است. بازیکنان خارجی بسیار زیادی دارند. با اتحاد خوبی که در غدیر شکل می‌گیرد و روز سختی در غدیر برایشان رقم می‌زنیم. بازیکن کره‌ای و معز علی مهاجم لخویا مهره‌های خطرناکی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز