نشست مسئولین، نایب رئیسان و دبیران انجمن های ورزشی؛

خسروی وفا: برای ارتقا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و پارالمپیک ۲۰۲۰ هدف گذاری شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۹:۱۷
کد خبر: ۵۳۵۰۳۲
خسروی وفا: برای ارتقا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و پارالمپیک ۲۰۲۰ هدف گذاری شود
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در نشست مسئولین، نایب رئیسان و دبیران انجمن های ورزشی بر هدف گذاری انجمن ها برای ارتفا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک آینده تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در نشست مسئولین، نایب رئیسان و دبیران انجمن های ورزشی بر هدف گذاری انجمن ها برای ارتفا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک آینده تاکید کرد.

وی در این نشست گفت: از زحمات کلیه مسئولین انجمن های ورزشی، نایب رئیسان و دبیران که در طول سال بدون هیچ چشمداشت و کاملا داوطلبانه برای ورزش جانبازان  و معلولین تلاش می کنند، قدردانی می کنم.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: با توجه به استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک، سال آینده شاهد تحولات خوبی خواهیم بود و امیدواریم با این اتفاق جهش بزرگی در ورزش جانبازان و معلولین رخ دهد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین افزود: همان طورکه اعلام شد هدف ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در سال 2018، قرار گرفتن در جایگاه سوم است و برای بازی های پارالمپیک 2020 نیز به دنبال قرار گرفتن در لیست 10 کشور اول هستیم، به همین منظور باید انجمن ها در راستای این هدف برنامه ریزی کنند و اولویت های خود را مشخص نمایند.

وی تاکید کرد: برای بازی های پارالمپیک 2020 بیشتر از کمیت، بر کیفیت تمرکز داریم و امیدواریم بتوانیم به نشان های خوش رنگ تر و همین طور جایگاه بالاتری به نسبت پارالمپیک ریو دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز