اردوی اول برای شناخت و ارزیابی ورزشکاران بود

خلف زاده: بازیکنان جدید پشتوانه تیم ملی هستند

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۵۱۹۳
خلف زاده: بازیکنان جدید پشتوانه تیم ملی هستند
سرمربی تیم والیبال نشسته جوانان کشور گفت: مهم ترین دستاورد اردوی اول تیم ملی شناخت و ارزیابی ورزشکاران بود و با پرورش بازیکنان جدید برای تیم ملی پشتوانه سازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جابر خلف زاده سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان پیرامون برگزاری اولین مرحله از تمرینات ملی پوشان جوان، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی که از پیشکسوتان رشته والیبال نشسته در ایران است، از اولین سال های آغاز فعالیت ورزش جانبازان و معلولین در کسوت های گوناگون فعالیت داشته و در والیبال ایستاده نیز سمت های بسیاری را عهده دار بوده است.

خلف زاده هم اکنون با تجربه ای که از سال ها فعالیت در این رشته دارد، هدایت ملی پوشانی را بر عهده گرفته که در آینده ای نزدیک پشتوانه ی خوبی برای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان خواهند بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص تمرینات این مرحله گفت: در اولین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان 27 ورزشکار از سراسر کشور به اردو دعوت شدند که از مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های باشگاهی انتخاب و رصد شده بودند.

وی افزود: در این مرحله ورزشکاران به لحاظ تکنیک، قابلیت های جسمانی، کار تیمی و سایر فاکتورها مورد بررسی قرار گرفتند و بر این اساس رتبه بندی شدند و از میان این 27 نفر، در حدود 14 تا 16 نفر به دومین مرحله اردوی جوانان دعوت خواهند شد.

خلف زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری تمرینات اردوی تیم ملی، یک برنامه ی دو روزه ی استعدادیابی نیز برگزار شد و حدود 25 ورزشکار از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند و شرایط آنها برای فعالیت در رشته ی والیبال نشسته بررسی شد.

سرمربی تیم جوانان گفت: شرایط این افراد توسط آقایان معمری و محمدی مورد سنجش قرار گرفت و چند نفر که از هر حیث مناسب بودند، انتخاب شدند.

وی در پایان افزود: در مجموع اقدامات خوبی برای پشتوانه سازی تیم ملی کلید خورده و امیدواریم در آینده بتوانیم بازیکنان توانمندی به تیم ملی اضافه کنیم و مثل همیشه این رشته برای کشورمان افتخار آفرین باشد.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته جوانان از 22 اسفند آغاز شده و فردا، 25 اسفند ماه به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز