صوفی‌زاده پس ازانتخاب به عنوان نایب رئیس فدراسیون:

امیدوارم بانوان ما بتوانند در رقابت‌های مختلف سربلند باشند

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۴۹۰
امیدوارم بانوان ما بتوانند در رقابت‌های مختلف سربلند باشند
نایب رئیس بانوان فوتبال بانوان گفت: فدراسیون نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام داده تا تعادل بین فوتبال بانوان و آقایان وجود داشته باشد و تاکنون نیز چنین بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیلا صوفی‌زاده پس از انتخابش به عنوان نایب‌رئیس سوم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئولیت سنگینی به من واگذار شده و امیدوارم بتوانم در ادامه رسالت خود از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در کارهایم بهره گرفته و در انجام وظایف خود سربلند باشم.

رئیس کمیته فوتبال بانوان افزود: لازم می‌دانم تشکری از وزیر ورزش و دولت تدبیر و امید داشته باشم که نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارند و امیدوارم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد و بانوان ما بتوانند در رقابت‌های مختلف سربلند باشند.

صوفی‌زاده درباره امکاناتی که برای تیم ملی فوتسال و فوتبال بانوان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: به هر حال توسعه فضای زیرساخت‌ها از برنامه‌های مدون و پیشرفته فدراسیون است که فدراسیون نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام داده تا تعادل بین فوتبال بانوان و آقایان وجود داشته باشد و تا الان هم نگاه عادلانه‌ای به ورزش بانوان و فوتبال بانوان در فدراسیون وجود داشته است. 

نایب رئیس بانوان فوتبال بانوان درباره برنامه تیم ملی بانوان گفت: بانوان بزرگسال مراحل آماده سازی خود را از امروز آغاز کرده و تا 28 اسفند ادامه خواهد داشت. همه می‌دانند که فوتسال ما یکی از بهترین‌های آسیا است و بانوان ما با حجاب خود در همه مسابقات ورزشی حضوری موثر دارند. 

وی افزود: تیم ملی فوتسال راه طولانی در پیش گرفته و هدف ما این است که رتبه سیزدهم خودمان را در آسیا را با برنامه‌ریزی مدون بهبود بخشیده و آینده درخشانی را برای فوتسال کشورمان پیش‌بینی می‌کنیم.

نظر شما