پایان اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۲۳ سال

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۵:۱۶
کد خبر: ۵۳۵۶۰۵
پایان اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۲۳ سال
اردوی انتخابی تیم والیبال زیر 23 سال مردان ایران ظهر امروز پس از 19 روز تمرین و تست از 41 بازیکن به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران از هفتم اسفندماه برای ارزیابی بازیکنان دعوتی به اردو آغاز و به مدت 19 روز پیگیری شد.

در مجموع 41 بازیکن به این اردو دعوت شدند که در گروه های مختلف زیر نظر کادر فنی با هدایت خوان سیچلو سرمربی تیم ملی زیر 23 سال مردان تمرینات خود را پیگیری کردند.

اردوی بعدی تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران از روز دوشنبه هفتم فروردین ماه آغاز می شود و فهرست بازیکنان دعوتی پس از ارزیابی نهایی از سوی سیچلو اعلام می شود.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی (دستیاران)، سید مهدی هاشمی (بدنساز) و رامین تاج الدینی (آنالیزور) به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال، خوان سیچلو سرمربی این تیم را در اردوهای آماده سازی همراهی می کنند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 13 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، فیلیپین، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا، مالدیو و مالزی برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی) برگزار می شود که حضور ایران و فیلیپین در گروه نخست قطعی شده است و تیم سوم بعد از قرعه کشی مشخص می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز