سفر استانی وزیر ورزش و جوانان؛

یوسفی: سلطانی فر نگاه مثبتی به ورزش بانوان دارد/ باید یک اسپانسر دائمی برای استقلال خوزستان پیدا کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۶۰۷۳
یوسفی: سلطانی فر نگاه مثبتی به ورزش بانوان دارد/ باید یک اسپانسر دائمی برای استقلال خوزستان پیدا کنیم
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغی بالای هزار و 300 میلیارد تومان به کل بودجه کشور در حوزه ورزش اضافه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همایون یوسفی در حاشیه بازید وزیر ورزش و جوانان از دو پروژه ورزشی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اقداماتی که در سطح استان انجام می شود، منابعی در سطح خوزستان قرار داده شده که رو به رشد هستند و ان شاءالله طی چند سال آینده، امکانات بیشتری برای زیرساخت های ورزشی استان فراهم شود.

وی افزود: مبلغی بالای هزار و 300 میلیارد تومان به کل بودجه کشور در حوزه ورزش اضافه شده است که بیشتر آن متعلق به استان ها است و به تبع آن نیز سهم مناسبی به استان خوزستان می رسد که ان شاءالله بتواند به تکمیل پروژه ها به ویژه پروژه های نیمه تمام کمک کند.

نماینده مردم اهواز با بیان این که نگاه فراکسیون به خوزستان ویژه است، عنوان کرد: به هر حال زیرساخت های فیزیکی و انسانی مناسبی در حوزه ورزش وجود دارد.

وی همچنین گفت: نگاه وزیر به حوزه ورزش بانوان را مناسب ارزیابی می کنیم.

یوسفی در خصوص استقلال خوزستان هم بیان کرد: تلقی ما این است که گروه ملی و بانک ملی تمایل قلبی به تیم داری ندارند و باید تکلیف را به صورت کلی مشخص کنیم. با حمایت استاندار به صورت موردی اعتباراتی به تیم تزریق شده است ولی این گونه فایده ندارد و درمان اصلی این تیم نیست.

وی افزود: باید یک اسپانسر دائمی برای استقلال خوزستان پیدا کنیم و احساس می کنم بانک ملی کشور صداقتی در این موضوع ندارد و باید به صورت تاکیدی اعلام کند که آیا قصد تیم داری دارد یا خیر.

نظر شما