بهنام محمودی در گفتگو با برنا:

قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر المپیک اتفاق خوبی برای ایران بود/ کولاکوویچ باید انگیزه را در بین بازیکنان بالا ببرد

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۶:۰۶:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۲۹۰
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: کولاکوویچ اگر می خواهد به موفقیت برسد باید مدیریت را در تیم اجرا کند و در اولین کار بین بچه های تیم ملی ایجاد انگیزه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص کیفیت لیگ برتر در سال 95 و همچنین عملکرد تیم ملی صحبت کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فرا رسیدن سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که ورزش در سال جدید موفقیت هایش دو چندان شود. قطعا راه پیدا کردن والیبال ایران به المپیک اتفاق بسیار خوبی بود که برای ما افتاد و توانستیم به هدفی که فدراسیون و تیم ملی داشت برسیم ولی در مسابقات المپیک تیم ملی آن کیفیت لازم را نداشت و می توانستیم با توجه به بازی هایی که قبلا انجام داده بودیم نتایج بهتری را نیز کسب کنیم ولی در نهایت رسیدن به جمع 8 تیم برتر اتفاق بزرگی برای والیبال ایران بود.

وی در ادامه افزود: در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و همین امر باعث می شود که ورزش تا این اندازه جذاب شود. سرمایه های انسانی خوبی در کشور داریم و باید جایگاهی را که به دست آورده ایم ارتقاء دهیم و نباید دیگر به عقب برگردیم.

محمودی در خصوص انتخاب کولاکوویچ برای هدایت تیم ملی ایران گفت: کولاکوویچ مربی خوبی است ولی اعتقاد دارم که در رده سنی بزرگسالان نمی تواند آن کارایی لازم را داشته باشد. نقش ولاسکو در تیم ملی بسیار پررنگ بود و مدیریتی که در تیم داشت باعث شد که عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. کولاکوویچ نیز اگر می خواهد به موفقیت برسد باید مدیریت را در تیم اجرا کند و در اولین کار بین بچه های تیم ملی ایجاد انگیزه کند.

وی تصریح کرد: هر کسی در هر سمتی که قرار دارد می خواهد که بهترین عملکرد را داشته باشد و قطعا کولاکوویچ نیز به دنبال کسب موفقیت در تیم ملی دانست. باید همه به این مربی کمک کنیم تا بتوانند برنامه خود را در تیم ملی عملی کنند.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص انتخاب داورزنی به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: این موضوع می تواند نقطه قوتی برای والیبال باشد که دکتر داورزنی در وزارتخانه حضور دارد. امیدوارم که بعد از انتخابات فدراسیون والیبال نیز کسی به جای آقای داورزنی بیاید که راه ایشان را ادامه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کسی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود که سابقه خوبی در ورزش داشته باشد و از لحاظ مدیریتی نیز توانمندی خود را نشان دهد. قطعا کسی که انتخاب شود باید مورد قبول جامعه والیبال باشد و با این رشته آشنا باشد اگر با این معیارها کسی انتخاب شود راه پیشرفت را ادامه خواهد داد و والیبال ایران احتیاج به پشتوانه سازی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز