تیراندازی با کمان کاپ آسیا-تایلند؛

نایب قهرمانی تیم کامپوند مردان ایران در آسیا

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۳۳۸
نایب قهرمانی تیم کامپوند مردان ایران در آسیا
تیم کامپوند مردان ایران با شکست برابر هند در دیدار پایانی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب روز پایانی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا که در بانکوک تایلند جریان دارد، تیم کامپوند مردان ایران امروز شنبه در دیدار نهایی مقابل هند تنها با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۳۰ شکست خورد.

تیم کامپوند مردان ایران که با ترکیب مجید قیدی، اسماعیل عبادی و امید طاهری در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا شرکت کرده است در حالی نتیجه دیدار نهایی را واگذار کرد که پس از استراحت در مرحله اول حذفی، با از پیش رو برداشتن دو تیم میانمار و سنگاپور راهی دیدار نهایی شده بود. در هر صورت تیم کامپوند مردان ایران با شکست برابر هند و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا پایان دادند.

در چارچوب همین رقابت ها و در بخش بانوان، تیم کامپوند بانوان ایران بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل چین تاپیه و میانمار شکست خورد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مدال نقره تیم کامپوند مردان چهارمین مدال تیم اعزامی تیراندازی با کمان ایران به تایلند است. در این رقابت ها و در بخش انفرادی کامپوند زنان و مردان اسماعیل عبادی و پریسا براتچی به عنوان قهرمانی دست یافتند. ضمن اینکه تیم میکس کامپوند نیز صاحب مدال برنز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز