همیشه شایعاتی وجود دارد؛

هافبک تکنیکی رئال رفتن به بارسلونا را تکذیب کرد

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۶:۴۳
کد خبر: ۵۳۷۳۷۷
هافبک تکنیکی رئال رفتن به بارسلونا را تکذیب کرد
ایسکو: همیشه در اطراف بازیکنان شایعاتی وجود دارد و به این موضوع عادت کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایسکو آلارکن هنوز قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده است و به همین دلیل خبرهایی درباره حضور او در تیم‌هایی همچون بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی مطرح است اما هافبک اسپانیایی پس از پیروزی چهار بر یک تیم ملی کشورش برابر رژیم صهیونیستی، این موضوع را رد کرد و گفت: همیشه در اطراف بازیکنان شایعاتی وجود دارد. به این موضوع عادت کرده‌ایم و اکنون که رقابت‌های باشگاهی به خاطر فیفا دی در جریان نیست رسانه ها بیشتر به دنبال چنین اخباری هستند اما نمی دانم چرا چنین موضوعاتی را مطرح می کنند. من در زمین با عملکردم خودم را نشان می‌دهم و سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

هافبک تیم ملی اسپانیا درباره بازی با اسرائیل گفت: از بودن در تیم ملی کشورم خشنودم و بیش از همه به خاطر اعتمادی که سرمربی به من دارد خوشحال هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی برای حفظ صدرنشینی مان اهمیت زیادی داشت و در مجموع تیم فوق العاده عمل کرد.

ایسکو که در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد و توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند، اضافه کرد: بازی کردن در تیم ملی اتفاق خیلی بزرگی است چون رقابت شدیدی در این جا وجود دارد. اگر من به میدان می روم به این خاطر است که در کسب پیروزی به تیم کمک کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز