رئیس فدراسیون اسکی:

در سال جدید برای المپیک زمستانی تلاش می‌کنیم

۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۷۵۴۷
در سال جدید برای المپیک زمستانی تلاش می‌کنیم
نخستین جلسه فدراسیون اسکی در سال 96 برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پنجمین روز از سال 96 نشستی برای بررسی شرایط تیم ملی اسکی آلپاین و همچنین برگزاری دوره المپیک سولیداریتی با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد و حاضرین در این نشست درباره فراهم آوردن بهترین شرایط بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست که در حدود 4 ساعت به طول انجامید نخستین موضوع مورد بحث برگزاری دوره آموزشی برای مربیان بود که در این باره گزارشی از سوی سرپرست کمیته آموزش و مربیان مطرح شد.

لزوم بروز رسانی اطلاعات، دانش افزایی و همگام بودن با متدهای روز جهان برای مربیان اسکی از جمله مواردی بود که ریاست فدراسیون بر آن تاکید کرد.

بحث و تبادل نظر در مورد شرایط تیم‌های ملی و آماده سازی آنها از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد. بر همین اساس مقرر شد طی جلساتی در هفته‌های آتی نحوه آماده سازی تیم‌های ملی و همچنین برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم‌گیری نهایی در این باره گرفته شود.

رئیس فدراسیون اسکی در این نشست با اشاره به دشواری‌های فصل اسکی 95 خاطر نشان کرد: سال 95 برای اسکی ایران سالی بسیار مهم و البته پر رویداد بود و به همین خاطر فدراسیون اسکی تمام تلاش خود را به کار بست تا برنامه‌ها و اعزام‌های در نظر گرفته شده به صورت منظم دنبال شود که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داد.

او افزود: با تمام سختی‌های موجود تیم‌های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی به مسابقات قهرمانی جهانی به میزبانی کشورهای سوئیس و فنلاند اعزام شدند و کاروان اسکی ایران نیز در بازیهای آسیایی به میزبانی ژاپن حضور پیدا کرد. همچنین تیم ملی اسکی جوانان ایران نیز به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان اعزام شد که با افتخار آفرینی این اسکی‌بازان همراه بود.

افتخاری با اشاره به برگزاری مسابقات اسکی در فصل اسکی 95، گفت: مسابقات لیگ اسکی و قهرمانی کشور در رشته‌های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی به صورت منظم برگزار شد و در فروردین و اردیبهشت 96 نیز این مسابقات دنبال خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین به اهمیت سال 96 برای اسکی ایران اشاره کرد و گفت: در سال 96 ما مهم‌ترین رویداد ورزش‌های زمستانی جهان یعنی المپیک زمستانی را در پیش داریم و تلاش خود را باید به کار ببندیم تا در این رویداد حضور پیدا کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه جوانان و استعدادیابی در نظر داریم و در سال 96 نیز این برنامه‌ها را دنبال خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز