چهار تیم شانس صعود دارند؛

کی‌روش: این برد تقدیم به هواداران ایران/ درهای تیم ملی به روی همگان و مسئولان باز است

۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۱:۱۸
کد خبر: ۵۳۸۱۴۵
کی‌روش: این برد تقدیم به هواداران ایران/ درهای تیم ملی به روی همگان و مسئولان باز است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از حمایت مردم و حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از حمایت مردم و حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد و گفت: بازی سختی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و از این موضوع خوشحالم هستیم.

کارلوس کی روش پس از برتری یک بر صفر عصر تیم ملی فوتبال ایران برابر چین در نشست خبری به خبرنگاران گفت: اول از همه به بازیکنانم در تیم ملی تبریک می گویم نه تنها از بعد نتیجه چرا که از نظر عملکرد خیلی خوب بودند. ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی درمورد اینکه ۱۱ بازیکن تیم ملی ایران یک اخطاره هستند و در خطر محرومیت قرار دارند پاسخی نداد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چرا سطح فنی تیم ملی مانند دیدار با قطر نبود و کمی افت داشتید گفت: من با نظر شما موافق نیستم. شما خبرنگاری هستید که انتظارات خیلی بالایی دارید.

کی روش گفت: برد امروز را می‌خواهم تقدیم به هواداران کنم که به ورزشگاه آمدند. پیروزی برابر چین هدیه به آنها بود.

وی درمورد نزدیک شدن ایران به جام جهانی گفت: هنوز دنبال نتیجه بازی قطر و ازبکستان هستیم هنوز سه و چهار تیم شانس صعود دارند و ما باید تلاش خودمان را کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این موضوع تلفیقی از مسائل مختلف است. من پنج یا شش سال است که روی بازیکنان ایران کار می‌کنم الان وقت تکرار نیست و بازیکنان هر بار پیراهن تیم ملی را بر تن می کنند با دشواری هایی رو به رو بودند.

کی روش ادامه داد: اعتبار دوم را باید به هوادارانی بدهیم که هیچ گاه تیم ملی را تنها نگذاشتند افرادی که عاشق تیم ملی بودند باید از آنها تشکر کنیم گاها افرادی قصد داشتند مسائل واهی را وارد بخش هواداری کنند.  مسئله بعدی تیمی را شکست دادیم که پنج روز پیش کره را برده بود. به هیچ عنوان شکست چین و ازبکستان ساده نیست ما تنها می‌توانیم چشم بر آنها ببندیم و گوش به آنها ندهیم.

وی درمورد حضور جهانگیری و وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه گفت: بسیاری از این موضوع خوشحال نیستند اما درهای تیم ملی به روی همگان و مسئولان باز است. امیدوارم این حمایت ها صور ت بگیرد. دوست ندارم در این باره صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد از دست دادن موقعیت های زیاد توسط مهاجمان گفت: ما تنها باید به کارمان ادامه دهیم مهم این است کل تیم عملکرد خوبی داشته باشد و الان توانستیم موقعیت های زیادی را خلق کنیم. در آینده ای نزدیک هم مهاجمان گل های بیشتری خواهند زد.

وی در پایان در مورد اینکه در جام جهانی هم از بازیکنان جوان استفاده می کند، گفت: در درجه اول کیفیت بازیکن، استعداد و توانایی برای من اهمیت دارد و سن بازیکن این موضوع مساله اول نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز