دست تک تک هواداران را می بوسم

انصاری فرد: خیالمان هنوز بابت صعود راحت نیست

۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۱:۰۳
کد خبر: ۵۳۸۱۴۸
انصاری فرد: خیالمان هنوز بابت صعود راحت نیست
مهاجم تیم ملی ایران گفت: سه بازی دیگر باقی مانده که هر کدام اهمیت زیادی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کریم انصاری فرد پس از پیروزی یک بر صفر تیم‌ ‌ملی فوتبال مقابل چین، اظهار داشت: ما یک قدم به جام جهانی نزدیک شدیم و مهم‌ترین قضیه این بود که بتوانیم این دیدار را پیروز شویم. به همه مردم ایران مخصوصا کسانی که به ورزشگاه آمدند تبریک می گویم. دست تک تک هوادارانی که به استادیوم آمدند را می بوسم. امیدوارم که در سه بازی باقی‌ مانده هم از ما حمایت کنند. ان‌شاء‌الله در بازی بعدی ازبکستان را ببریم و صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با برد در این دیدار خیالمان از بابت صعود به جام جهانی راحت شده است، گفت‌: این طور نیست. سه بازی دیگر باقی مانده که هر کدام اهمیت زیادی دارند. امیدوارم که بتوانیم در همه آنها پیروز شویم و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن تیم‌ ‌ملی درباره کلین شیت تیم‌ ‌ملی در هفت دیدار انتخابی جام جهانی، بیان‌ کرد: ما به این راحتی‌ها به این موضوع نرسیده‌ایم. این زحمت شش ساله کادرفنی و بازیکنان بوده و زجر زیادی برای این کار کشیده‌ایم. تیم‌های آسیایی ضعیف نیستند. گل نخوردن تیم به کل تیم بر می‌گردد و جای تبریک به کل ملی‌پوشان دارد. امیدوارم این روند ادامه‌ داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز