در هیچ کجای اروپا این تعداد هوادار وجود ندارد

قوچان‌نژاد: در هر بازی به دنبال گلزنی هستم

۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۲:۰۲
کد خبر: ۵۳۸۱۵۵
قوچان‌نژاد: در هر بازی به دنبال گلزنی هستم
ملی پوش تیم ملی ایران گفت: مهم نیست که چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد اما هر زمانی که من به میدان می روم سعی می‌کنم گل بزنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قوچان‌نژاد بعد از برتری ایران مقابل چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، گفت: چینی‌ها در نیمه اول راه نفوذ را بسته بودند، اما موفق شدیم در نیمه دوم زود به گل برسیم و پیروزی را از آن خود کنیم.چین امروز نسبت به بازی رفت بهتر بازی می‌کرد و قدرت بدنی‌اش هم بهتر شده بود. به‌ هر حال تاثیر مارچلو لیپی در این تیم دیده می‌شود،  ولی شکر خدا که سه امتیاز این بازی را ما به دست آوردیم.هنوز صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطعی نشده است و ما نیاز به کسب امتیاز بیشتری داریم.

مهاجم تیم‌ ‌ملی همچنین در مورد حمایت پر شور هواداران از تیم در بازی امروز، خاطر نشان کرد: از تمام کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، چرا که حضورشان تاثیر بسیار زیادی را به خصوص روی چینی‌ها گذاشت. در هیچ کجای اروپا چنین صحنه‌ای دیده نمی‌شود.

قوچان‌نژاد درمورد ترکیب تیم‌ ‌ملی که مورد تعجب برخی‌ها قرار گرفته، عنوان کرد: این سوال را باید از کی‌روش بپرسید. مهم‌تر از همه چیز نتیجه‌ گرفتن تیم است و خوب نتیجه‌ گرفتن حس مثبتی به همه می‌دهد. سعی می‌کنیم هر بازی بجنگیم و خوب بازی کنیم.

وی در پایان گفت‌: مهم نیست که چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد اما هر زمانی که من به میدان می روم سعی می‌کنم گل بزنم.

نظر شما