مسابقات تنیس زیر ۱۲سال پیش مقدماتی جهانی؛

پیروزی تنیسورهای ایران مقابل سوریه و یمن

۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۱:۱۶
کد خبر: ۵۳۸۲۴۲
پیروزی تنیسورهای ایران مقابل سوریه و یمن
تنیسورهای کشورمان در دو بخش دختران و پسران به مصاف تیم های سوریه و یمن رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین روز مسابقات تنیس زیر 12سال پیش مقدماتی جهانی به میزبانی لبنان پیگیری شد و تنیسورهای کشورمان در دو بخش دختران و پسران به مصاف تیم های سوریه و یمن رفتند. 

در بخش پسران و در نخستین دیدار امیرعلی قوام با نتیجه ( 1-6 و 0-6 ) ایاز را شکست داد، کسری رحمانی با نتیجه ( 2-6 و 3-6 ) ماجد را مغلوب کرد و در بخش دو نفره نیز آرتین نظری و کسری رحمانی با نتیجه (1-6 و 3-6 ) سوریه را برد تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

دختران : ایران 3 یمن صفر

در بخش دختران نیز درسا چراغی با نتیجه ( 0-6 و 0-6 ) حنان از یمن را شکست داد، آریسا سبزه زار با نتیجه ( 0-6 و 2-6 )  آیسون را مغلوب کرد و زوج رومینا زینالی – درسا چراغی با نتیجه ( 0-6 و 0-6 ) یمن را مغلوب کزد تا این مسابقه نیز با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به اتمام برسد.

در گروه یک بخش پسران تیم های قطر ، عراق و عمان و در گروه دو تیم های لبنان، ایران ، بحرین و سوریه حضور دارند.

همچنین در بخش دختران نیز ایران با تیم های لبنان ، سوریه و یمن هم گروه است.

در پایان مسابقات و در بخش دختران و پسران 2 تیم برتر جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا این رده سنی که آبان ماه در قزاقستان برگزار خواهد شد را بدست می‌آوردند.

درسا چراغی ، آریسا سبزه زار و رومینا زینالی به مربیگری شهرزاد شیخ صراف و کسری رحمانی ، امیرعلی قوام  و آرتین نظری به مربیگری تونی آندرویچ ترکیب تیم های دختران و پسران کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند.همچنین سرپرستی مسابقات بر عهده فرشاد صفتی است.

این مسابقات تا روز جمعه 11 فروردین ماه در جونیه بیروت پیگیری می‌شود.

نظر شما