بازدید معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی تکواندو؛

محمدیان: همواره از تکواندو با افتخارآفرینی‌هایش یاد می‌کنند

۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵:۴۷
کد خبر: ۵۳۸۳۱۱
محمدیان: همواره از تکواندو با افتخارآفرینی‌هایش یاد می‌کنند
فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل تمرین تیم‌های ملی تکواندو از نزدیک درجریان روند آماده سازی ملی‌پوشان قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و نجمه گودرزی (مشاور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام فدراسیون تکواندو از اردوی تیم‌‌ های ملی (کیوروگی بزرگسالان و نوجوانان و تیم‌ملی پومسه نوجوانان) بازدید و با اعضا و کادرفنی تیم‌ملی کشورمان گفت‌وگو کرد.

در ابتدا زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان و فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه نوجوانان کشور از حضور محمدیان در اردوی تیم‌های ملی تشکر و قدردانی کردند.

فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از تبریک سال نو گفت: سال جدید را به شما، کادرفنی و به ویژه خانواده‌های تکواندوکاران که مسیر رشد و تعالی آنها را فراهم می‌کنند تا بتوانند به موفقیت‌های بسیار بزرگ دست پیدا کنند، تبریک می‌گویم. به نمایندگی از تمامی همکارانم برای شما دعا می‌کنم تا مسیر موفقیت را با توجه به شایستگی‌هایی که دارید پشت سر بگذارید و شک ندارم خداوند شما را دست خالی برنمی‌گرداند.

وی افزود: شما نمونه ای از دختران مسلمان موفق ایرانی هستید که با حضور مقتدرانه خود درعرصه ورزش توانستید فضایی را ایجاد کنید تا بسیاری از کشورها متحیر بمانند که چگونه ممکن است بانوی مسلمان بتواند اینگونه با اقتدارعرصه‌های موفقیت را پیموده و به بالاترین افتخارات ورزش دست پیدا کند.

محمدیان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده دختران تکواندوکار کشورمان بیان کرد: امیدوارم در رویدادهای پیش رو بتوانید موفقیت‌های خود را تداوم بخشید چراکه در میان دیگر رشته‌ها از تکواندو همواره با افتخارآفرینی‌هایش یاد می‌کنند. خدا را شکر با وجود قهرمانانی که در اختیار دارید توانستید توانایی و اقتدارتان را به نمایش بگذارید تا جاییکه ریاست محترم جمهوری از موفقیت‌های درخشان شما به نیکی یاد می کنند.

وی در پایان صحبت‌هایش افزود: امیدوارم در سال 1396 گام‌های محکم‌تری را در رویدادهای پیش رو بردارید به ویژه در بازی‌های کشورهای اسلامی که نمونه خوبی برای نمایش توانایی زن مسلمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز