یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال؛

هفت تیم صعود کننده مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۳:۳۶
کد خبر: ۵۳۸۳۷۹
هفت تیم صعود کننده مشخص شدند
در پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا با حضور 111 تیم از روز سه شنبه در شهر نایپیداو کشور میانمار شروع شده است.

در پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند تا برای رتبه‌های نخست تا هشتم به مصاف یکدیگر بروند و تیم‌های سوم سه گروه نیز برای رتبه‌های نهم تا یازدهم مسابقه خواهند داد.

در دومین روز این رقابت‌ها تیم‌های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا هفت تیم صعود کننده مشخص شوند.

در گروه نخست تیم‌های استرالیا و میانمار با یک برد و کسب 3 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و صعودشان قطعی شد. این دو تیم فردا برای صدرنشینی در گروه به مصاف یکدیگر می‌روند. در این گروه تیم هنگ کنگ سوم شد و در ادامه رقابت‌ها برای رتبه نهم تا یازدهم به میدان خواهد رفت.

در گروه دوم، کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز صعودش قطعی شد و تیم‌های ایران و بنگلادش که یک شکست تجربه کردند، فردا برای سهمیه دوم این گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.

در گروه سوم نیز تیم‌های تایلند و ژاپن با یک برد و 3 امتیاز صعودشان قطعی شد و فردا برای صدرنشینی به مصاف یکدیگر می روند. در این گروه نیز تیم سریلانکا سوم شد و از مرحله بعد برای رتبه های نهم تا یازدهم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در گروه چهارم نیز تنها دو تیم چین و چین تایپه حضور دارند که قبلا صعودشان قطعی شده بود.
در مرحله دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا تیم های اول و دوم گروه های اول با سوم و دوم با چهارم همگروه خواهند شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در صورت شکست بنگلادش و صعود به مرحله بعد با تیم های چین، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F همگروه می شود که نتایج دور رفت مقابل کره جنوبی در این گروه دوباره محاسبه می شود.

در گروه E نیز چهار تیم استرالیا، میانمار، تایلند و ژاپن قرار می‌گیرند تا در روزهای شنبه و یکشنبه دیدارهای این مرحله برگزار شود.

در مرحله پلی آف تیم های اول تا چهارم گروه F به صورت ضربدری به مصاف تیم‌های گروه E می‌روند و برنده ها سهیمه جهانی می‌گیرند و راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد. تیم‌های بازنده نیز برای رتبه پنجم تا هشتم در مراحل نیمه نهایی و نهایی به مصاف یکدیگر می روند.

 

نظر شما