اعتراض باشگاه پرسپولیس به تصمیم کمیته استیناف:

مسئولیت اتفاقات برعهده فدراسیون و سازمان لیگ است

۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۸۸۱۰
مسئولیت اتفاقات برعهده فدراسیون و سازمان لیگ است
باشگاه پرسپولیس تهران به بخشش هواداران صنعت نفت در دیدار امروز، اعتراض کرد و آن را پیش‌بینی نشده دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و صنعت نفت امروز (شنبه) برگزار شد و اتفاقات و عجیب و نگران‌کننده شب گذشته که ورود سرخ‌پوشان به هتل را دچار مشکل و امنیت آنها را دچار مخاطره کرده بود، در این جلسه هم موارد جدیدی پیش آمد.

در شروع این نشست صحبت از بازی بدون تماشاگر بود، اما در پایان آن ناگهان اعلام شد تماشاگران در ورزشگاه حضور خواهند داشت. در این بین، نماینده نیروی انتظامی هم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌های امنیتی و انضباطی برای این منظور صورت نگرفته و آمادگی لازم وجود ندارد. هر چند ساعتی پس از جلسه، از سوی استانداری خوزستان اعلام شد برای این منظور مشکل ندارند.

از سوی دیگر نمایندگان باشگاه حاضر در جلسه با تاکید بر اینکه با تماشاگران آبادانی مشکل ندارند و همواره حامی حضور هواداران بوده‌اند، اعتراض شدید خود را به این تصمیم ناگهانی ابراز کردند. آنها مسائل امنیتی را با توجه به اتفاقات شب گذشته در کنار عدم امکان برنامه ریزی پرسپولیس برای حضور هواداران را به عنوان دو دلیل اصلی خود برای این اعتراض اعلام کردند و آن را مصداق تصمیم‌گیری‌ها به ضرر یک تیم و به سود تیم دیگر دانستند‌. همچنین مسئولیت هر گونه حادثه و بی نظمی را متوجه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه دانستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز