حسن یزدانی در گفتگو با برنا:

تجلیل از قهرمانان در زمان مناسبی برگزار شد/ از خوشحالی مردم ایران خوشحال می‌شوم

۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۹۷۵
دارنده مدال طلای المپیک 2016 گفت: جلیل از قهرمانان در مدت زمان کوتاهی شکل گرفت و این امر قابل تقدیر است که مسئولان ورزش و ریاست جمهوری همیشه به فکر قهرمانان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن یزدانی، دارنده مدال طلای المپیک 2016  درخصوص عملکرد فدراسیون کشتی  در سال 95 صحبت کرد.

وی با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان رقابت های المپیک از سوی نهاد ریاست جمهوری و وزارت ورزش و جوانان در زمان معینی برگزار شد، به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تجلیل از قهرمانان در مدت زمان کوتاهی شکل گرفت و این امر قابل تقدیر است که مسئولان ورزش و ریاست جمهوری همیشه به فکر قهرمانان هستند و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا زحمات قهرمانان رقابت های مختلف ورزشی به فراموشی کشیده نشود.

یزدانی با اشاره به اینکه در همه رقابت های مختلف ورزشی در رشته کشتی همه تلاش خود را به کار می برم تا افتخارات بسیاری برای کشورم به ارمغان بیاورم، افزود: تا زمانی که در عرصه ورزشی فعالیت می کنم همه تمرکز خود را برای افتخار آفرینی کشورم تلاش خواهم کرد. از خوشحالی مردم ایران همیشه خوشحال می شوم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید بتوانم در رقابت های مختلف کشتی مدال های خوشرنگی برای کشورم به دست آورم. از الان خودم را برای المپیک توکیو آماده خواهم کرد تا بار دیگر با بردم بتوانم هموطنانم را خوشحال کنم.

نظر شما