پیگیری تمرینات آبی پوشان با فوتبال درون تیمی

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۳۹۲۹۳
پیگیری تمرینات آبی پوشان با فوتبال درون تیمی
فوتبال درون تیمی هم بخش بعدی تمرینات آبی‌ها بود که در نیمی از زمین انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال 17 فروردین ماه در هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

آبی پوشان برای آمادگی بیشتر در این دیدار تمرینات خود را راس ساعت 12 در کمپ مرحوم حجازی پیگری کردند.  با تصمیم کادر فنی استقلال بازیکنانی که در دیدار برابر فولادخوزستان از ابتدا به میدان رفته بودند، راهی استخر شدند.

پادوانی به علت سرما خوردگی بعد از کسب اجازه از منصوریان در تمرین شرکت نکرد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر دکتر ستوده ادامه دهد. بازیکنان زیر نظر کادر فنی با دویدن دور زمین تمرین خود را آغاز کردند و هم اکنون به گرم کردن بدنهای خود مشغول شدند.

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در محل تمرین آبی ها حاضر شد. نصرالله عبداللهی سرپرست و بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال نیز از دیگر حاضران هم در  محل تمرین آبی پوشان شرکت کردند.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بابازاده تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند. دکتر نوروزی بعد از حضور در محل تمرین آبی‌ها به معاینه کریمی و بررسی شرایط این بازیکن پرداخت.

بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن آیتم‌های سرعتی، تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کردند. کارهای ترکیبی و ضربه به سمت دروازه بخش بعدی تمرین آبی‌ها بود. دروازه بان‌های استقلال بعد از تمرینات اختصاصی به تمرینات گروهی اضافه شدند.

شوت به دروازه بخش بعدی تمرینات آبی‌پوشان در دو گروه انجام دادند. فوتبال درون تیمی هم بخش بعدی تمرینات آبی‌ها بود که در نیمی از زمین انجام شد. در این تمرینات حدود 30 هوادار آبی‌پوش شرکت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز