احمدزاده تمرین نکرد؛

ادغام تمرینات پرسپولیس با توجه به فاصله کم تا بازی با پیکان

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۷:۵۵
کد خبر: ۵۳۹۳۰۱
ادغام تمرینات پرسپولیس با توجه به فاصله کم تا بازی با پیکان
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را از صبح امروز از سر گرفت و با توجه به فاصله کم تا بازی برابر پیکان برنامه ریکاوری و تمرینات تاکتیکی در کنار هم انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز دوشنبه سرخپوشان پس از صحبت‌های ایوانکوویچ از ساعت 11:40 دقیقه آغاز شد. در ابتدا، تمرین در سالن بدنسازی مجموعه انجام شد، پس از آن بازیکنان در زمین حاضر شدند و برنامه مشترکی را زیر نظر استیلینوویچ انجام دادند در حالی که ایگور پانادیچ با دروازه‌بان‌ها اختصاصی کار می‌کرد.

پس از این مرحله بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنانی که روز شنبه در ترکیب اصلی نبودند زیر نظر برانکو کار با توپ داشتند و بازیکنان ترکیب اصلی به دویدن اکتفا کردند. بعد از این بخش، همه بازیکنان به مرور دفاع تیمی و ارسال‌ها پرداختند. فوتبال درون تیمی پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان بود که در ساعت 13:10 دقیقه به پایان رسید. فرشاد احمدزاده هم امروز به فیزیوتراپی و سونا اکتفا کرد تا وضعیت او فردا سه‌شنبه از سوی کادر پزشکی اعلام شود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا، دومین و آخرین تمرین خود برای بازی با پیکان را انجام خواهد داد و سرخپوشان در پایان این تمرین، اردوی پیش از بازی خود را در هتل المپیک آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز