در دیدار نوروزی با کارمندان وزارت ورزش و جوانان؛

سلطانی‌فر: امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری همچون همیشه در فضایی سالم و دیدنی برگزار شود/ مصوبات کارگشای مجلس در برنامه ششم، باعث تحول اساسی در هر دو حوزه ورزش و جوانان خواهد شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۸:۱۹
کد خبر: ۵۳۹۴۴۷
سلطانی‌فر: امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری همچون همیشه در فضایی سالم و دیدنی برگزار شود/ مصوبات کارگشای مجلس در برنامه ششم، باعث تحول اساسی در هر دو حوزه ورزش و جوانان خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش جهت رویکرد عدالت محور در امور پرسنلی وزارت ورزش و جوانان در چهار ماه گذشته گفت: باید تلاش کنیم تمام همکاران ما بتوانند از امکانات رفاهی و اداری به طور یکسان استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر ظهر امروز دوشنبه 14 فروردین 96 بین نماز ظهر و عصر با پرسنل وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک سال نو، به برنامه ها و مسابقات مهم ورزشی از جمله مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات داخل سالن آسیا که در سال 96 در پیش است اشاره و ابراز امیدواری کرد انتخابات ریاست جمهوری امسال همچون همیشه در فضایی سالم و دیدنی برگزار شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم کاندیداها بتوانند برنامه خود را دقیق و کامل ارائه دهند و آن کسی که توسط مردم برگزیده خواهد شد با قدرت بالا و با توجه به نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با ادامه همین رویکرد گام های بزرگتری در راستای اشتغال زایی بردارد و همانطوری که در یک سال گذشته و پس از رفع تحریم ها شاهد اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی و اجرایی کشور بودیم بتوانیم دستاوردهای بیشتر و بهتری داشته باشیم.

سلطانی فر افزود: در این مدتی که در این وزارتخانه در کنار شما بودیم تلاش بر این بود که با رعایت مبانی قانونی مصوبات خوبی را به سرانجام برسانیم که نوید سال بسیار خوبی را در ورزش خواهد داد. مصوبات کارگشای مجلس در برنامه ششم توسعه و اختصاص منابع جدید باعث تحول اساسی در هر دو حوزه ورزش و جوانان خواهد شد.

وی تصریح کرد: اختصاص 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش که معادل مبلغی بالای هزار میلیارد تومان خواهد بود و توزیع آن در استان های مختلف باعث تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و همچنین توسعه ورزش دانش آموزی، جانبازان و معلولین، بانوان و روستایی و عشایری می شود.

وزیر ورزش و جوانان سپس با اشاره به تلاش جهت رویکرد عدالت محور در امور پرسنلی وزارت ورزش و جوانان در چهار ماه گذشته گفت: باید تلاش کنیم تمام همکاران ما بتوانند از امکانات رفاهی و اداری به طور یکسان استفاده کنند. در سال جدید با توجه به مصوبه دولت امیدواریم با صدور احکام جدید و تامین منابع مورد نیاز در وضعیت دریافتی پرسنل بهبود ایجاد کنیم و همچنین در ارتباط با امور رفاهی هم وضعیت معیشتی بهتری داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: بنا بر این است که محل مخصوصی برای کارمندان وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس اجاره شود تا همه پرسنل ما بتوانند سالی یک مرتبه برای زیارت، استراحت و تجدید قوا و روحیه به همراه خانواده به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) نائل شوند.

وی با اشاره وضعیت معیشتی پرسنل وزارت ورزش و جوانان در مقایسه با سایر دستگاه ها گفت: تلاش می کنیم این جایگاه بهبود پیدا کند و امیدواریم روند پیشرفت ما در این خصوص به گونه ای باشد که در ارزیابی که در جشنواره شهید رجایی انجام خواهد شد، وزارت ورزش و جوانان هم به لحاظ امور رفاهی و معیشتی کارمندان جزو دستگاه های برتر کشور شود. تمام تلاش ما بر این است تا از تمام ظرقیت های قانونی استفاده کنیم تا شرایط کارکنان این وزارتخانه از هر نظر بهتر شود.

سلطانی فر وعده کرد به صورت هفتگی ساعتی را به دیدار حضوری و خصوصی با پرسنل وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلاتشان و افزایش بازدهی اختصاص دهد.

وزیر ورزش و جوانان از مسئولین سابق وزارت ورزش و جوانان از جمله سید نصرالله سجادی، رباب شهریان، گرشاسبی و ... به نیکی یاد کرد و با تقدیر از زحمات آنها تاکید کرد: در دستگاه های مختلف که سابقه مدیریت دارم همواره اعتقادم بر این بوده است که باید بیشتر از بدنه همان دستگاه ها برای مدیریت ها بهره برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز