والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

تمرین با انگیزه ملی‌پوشان برای رویارویی با کره‌جنوبی

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۴:۱۶
کد خبر: ۵۳۹۵۸۱
تمرین با انگیزه ملی‌پوشان برای رویارویی با کره‌جنوبی
تیم ملی والیبال نوجوانان صبح امروز یک جلسه تمرین توپی داشت و بازیکنان برای رویارویی با کره جنوبی بسیار با انگیزه در این تمرین حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان امروز (سه شنبه) در شهر نایپیداو میانمار پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مرحله به مصاف کره جنوبی می رود که دومین رویارویی ایران و کره در این رقابت ها محسوب می شود. ملی پوشان ایران در نخستین مسابقه دور مقدماتی نیز با کره جنوبی روبرو و سه بر صفر مغلوب این تیم شدند.

تیم ایران که پس از کسب سهمیه جهانی انگیزه دو چندان برای اثبات شایستگی های خود به عنوان مدافع قهرمانی دارد، صبح امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه به وقت محلی یک نوبت تمرین توپی برگزار کرد. در ابتدای این تمرین ملی پوشان کشورمان با حرکات کششی و نرمش بدن های خود را آماده تمرین توپی کردند.

سپس بر اساس دستورالعمل کادر فنی بر مبنای آنالیز کره جنوبی و با هدایت محمد وکیلی سرمربی تمرینات مختلف توپی شامل تکنیک ها و تاکتیک های متنوع را تمرین کردند که انگیزه بسیار زیادی در بازیکنان وجود داشت.

دیدار تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 15 و 30 به وقت ایران آغاز می شود و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی و در جمع چهار تیم برتر، تیم های چین و ژاپن به مصاف یکدیگر می روند که برنده این بازی ها به دیدار نهایی جام یازدهم راه خواهند یافت.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که از هشتم فروردین ماه در میانمار آغاز شده است، فردا (چهارشنبه) با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز