والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

پیروزی تایلند و چین تایپه/ ششمین قضاوت سرمست

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۸۰۵
پیروزی تایلند و چین تایپه/ ششمین قضاوت سرمست
تیم های والیبال نوجوانان تایلند و چین تایپه با پیروزی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا حریف یکدیگر برای کسب رتبه پنجم شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان امروز  با چهار دیدار در شهر نایپیداو میانمار پیگیری می شود.

تیم تایلند در نخستین مسابقه به مصاف میانمار میزبان این رقابت ها رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 17 به پیروزی رسید تا فردا در مرحله نهایی برای کسب عنوان پنجم به میدان برود.

در دومین مسابقه این مرحله و در گروه چهار تیمی که برای عنوان های پنجم تا هشتم مبارزه می کنند، تیم چین تایپه موفق به شکست سه بر یک استرالیا شد تا حریف تیم تایلند برای عنوان پنجمی شود.

سبزپوشان استرالیا در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 21 مغلوب چین تایپه شدند تا فردا برای کسب عنوان هفتمی به مصاف میانمار بروند.

قضاوت دیدار استرالیا و چین تایپه بر عهده احمد سرمست داور بین المللی والیبال ایران به عنوان داور اول بود که ششمین قضاوت وی در این رقابت ها بود. داور کره ای سرمست را در این دیدار به عنوان داور دوم همراهی کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مرحله به مصاف کره جنوبی می رود که دومین رویارویی ایران و کره در این رقابت ها محسوب می شود. قبل از مسابقه ایران و کره، دو تیم ژاپن و چین نیز با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا برنده این بازی ها فینالیست این رقابت ها شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز