رضاییان از خارج پیشنهاد دارد

طاهری: سال گذشته هم از مسائل داوری ضربه خوردیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۷:۲۹
کد خبر: ۵۳۹۸۸۲
طاهری: سال گذشته هم از مسائل داوری ضربه خوردیم
طاهری گفت: اعتراض ما این بود که عدالت برقرار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اکبر طاهری درباره وضعیت رامین رضاییان و تصمیم باشگاه برای کنارگذاشتن این بازیکن گفت: روز گذشته در مصاحبه هایی اعلام کردم اعضای هیات مدیره کار خود را برای بازی های بعد دنبال می کرد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم هم به جلسه اضافه شد. وقتی که جلسه تمام شد، بحثی درباره رامین رضاییان صورت گرفت که کادر فنی و برانکو پذیرا نبود. خود بازیکن هم اصرار کرد که به تیم های دیگر منتقل شود و درخواستی را هم داد. ما هم به اوکمک می کنیم که این کار به بهترین نحو صورت بگیرد.

وی درباره اینکه آیا پیشنهاد رامین رضاییان از تیم های خارجی است؟ گفت: خود بازیکن که اینطور عنوان کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرونده مانوئل ژوزه سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرونده ژوزه از قبل باز شده بود. زمانی که بنده عهده دار مسئولیت باشگاه شدم حکم ابتدایی صادر شده بود. الان یک داور ما گذاشته ایم و یک داور هم آنها. این پرونده مرحله داوری را رد کرده و ما منتظر صدور حکم هستیم.امیدواریم که حقوق باشگاه پرسپولیس ضایع نشود.

طاهری در خصوص کسر شش امتیاز از پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه گاهی این اخبار مطرح می شود در حالی که ابتدا حکم باید صادر شود. اگر تعهدات در قبال حکم را جاری نکنیم آن موقع کسر امتیاز صورت خواهد گرفت.

سرپرست پرسپولیس درباره اعتراض شدید این باشگاه علیه کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال بعد از بازی با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ما در امر قضاوت نباید دخالت کنیم و این در اختیار کمیته های انضباطی و استیناف است. چیزی که ما روی آن نظر داشتیم این بود که برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران جلوه ای ندارد. اگر قرار است حکم انضباطی تجدید نظر شود این حق برای تیم میهمان باید جاری باشد. اینطور بهتر است. اعتراض ما این بود که عدالت برقرار شود تا تمام تماشاگران بیایند نه اینکه فقط تماشاگران حریف به ورزشگاه بیایند. اعتراض ما شدید بود چون سال گذشته هم روی مسائل داوری ضربه خوردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز