جریمه ۴۲ هزار پوندی برای مهاجم دورتموند؛

ماسک اوبامیانگ دردسرساز شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۲:۳۳
کد خبر: ۵۴۰۰۱۴
ماسک اوبامیانگ دردسرساز شد
بنابر ادعای آلمانی، ماسک جدید اوبا می‌تواند 42 هزار پوند جریمه برای این بازیکن به وجود آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خوشحالی بعد از گل اوبامیانگ شاید خبرسازترین صحنه دربی روهر بود. بنابر ادعای نشریه بیلد، ماسک جدید اوبا می تواند 42 هزار پوند جریمه برای او به همراه داشته باشد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، رفتار کمپانی نایکی مسئولین باشگاه دورتموند را ناراحت کرده است. پیر امریک اوبامیانگ پس از گلزنی در بازی هفته بیست و ششم بوندسلیگا مقابل شالکه، خوشحالی اش را با یک ماسک جشن گرفت. پیش تر نیز اوبامیانگ از ماسک های بتمن و اسپایدرمن برای شادی های پس از گل در دربی و بازی مقابل بایرن مونیخ استفاده کرده بود، اما تبلیغاتی بودن ماسک جدید مهاجم دورتموند این بار جنجال هایی در پی داشته است.

اسپانسر پیر امریک اوبامیانگ یعنی کمپانی نایکی این ماسک را برای او طراحی کرده، این در حالی است که اسپانسر باشگاه کمپانی پوما می باشد. هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه دورتموند در این خصوص گفت: این رفتار از یک کمپانی بزرگ(نایکی) ناشایست است. در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد، با این ماسک کار کمی دشوار شده است.

همچنین کمپانی پوما پیرامون این موضوع سکوت نکرد: ما از رفتار رقیبمان که بازیکن را در چنین وضعیتی قرار می دهد شگفت زده شدیم. امکان دارد اوبامیانگ به دلیل استفاده از این ماسک 42 هزار پوند جریمه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز