قبل از اعزام به مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان؛

امینی فرد: برای قهرمانی در مسابقات جهانی کار سختی را پیش رو داریم

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۴۰۰۶۲
امینی فرد: برای قهرمانی در مسابقات جهانی کار سختی را پیش رو داریم
مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت: تیم های زیادی با ترکیب کامل در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا می کنند و برای قهرمانی کار سختی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  علی امینی فرد مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در خصوص شرایط این تیم قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در بانکوک تایلند گفت: در مسابقات جهانی امسال، کار سختی نسبت به سال گذشته داریم. حدود 17 کشور با ترکیب کامل(8 وزنه بردار) در رقابت های حاضر خواهند شد. پیکارهای جهانی سال 2017 در بانکوک به نوعی دیگر انتخابی المپیک نوجوانان در سال 2018 آرژانتین است و از این رو تمام تیم های که مدعی قهرمانی هستند سرمایه گذاری زیادی کرده اند تا به قهرمانی دست پیدا کنند و سهمیه ورود به بازی های المپیک نوجوانان را دریافت کنند.

مربی تیم ملی ادامه داد: تیم های مدعی وزنه برداری دنیا همچون چین، قزاقستان، روسیه و ازبکستان که صاحب سبک هستند با ورزشکارانی قدرتمند خود در این دوره از مسابقات حضور پیدا می کنند.

مربی تیم ملی در خصوص آمادگی نفراتی که عضو تیم کشورمان در مسابقات جهانی هستند، تصریح کرد: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان با 8 وزنه بردار در اوزان 62، 77، 85 ، 94 و 94+ کیلوگرم به پیکارهای جهانی تایلند اعزام می شود. در دسته 62 کیلوگرم، احسان قیصریه کار خیلی سختی را در مقابل حریفان خود دارد. وی رکوردهای تمرینی خود را در مسابقه مهار کند، بهترین نتیجه برای ملی پوش کشورمان خواهد بود.

وی ادامه داد: در اوزان 77 و 85 کیلوگرم وزنه بردارانی آینده دار و با پتانسیل بالا و خوبی هم چون محمد مویدی، افشین طاهری، امیر رضا عسکری دون و مهدی پاپی را داریم. دو نفر از آنها در یکضرب و و دو وزنه بردار دیگر در دوضرب وزنه های خوبی را به نام خود ثبت خواهند کرد.در دسته 94 کیلوگرم حمید رضا زارع اگر اتفاق خاصی در این رویداد رخ ندهد، می تواند در بین 6 وزنه بردار برتر جای بگیرد.

امینی فرد خاطر نشان کرد: در دسته 94+ کیلوگرم محمد رضا روشنی تجربه حضور در مسابقات سال گذشته را دارد. وی می تواند نقره سال قبل را به مدال خوش رنگ طلا تبدیل کند. محمد شهاب انداز نیز دیگر وزنه بردار دسته 94+ کیلوگرم با 15سال سن برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام می شود و وزنه بردار آینده داری است. او در سال 2018 نیز در مسابقات جهانی و المپیک نوجوانان شرکت خواهد کرد.شهاب انداز تبحر زیادی در حرکت دوضرب دارد و با مهار وزنه ایده آل خود کار راحتی را برای مدال خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز