۵فینال را پیش رو داریم؛

عباسی: امیدوارم زلزله دیگری را مقابل استقلال شاهد باشیم/ برای بازی با پرسپولیس به تهران نخواهیم آمد

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۲۵۸
عباسی: امیدوارم زلزله دیگری را مقابل استقلال شاهد باشیم/ برای بازی با پرسپولیس به تهران نخواهیم آمد
مدیرعامل باشگاه مشهدی فوتبال کشورمان گفت: خاطرم نیست که تا به حال مشهد اینگونه لرزیده باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در گفتگو با خبرنگار برنا به تشریح وضعیت شهر مشهد پس از زلزله امروز پرداخت.

عباسی ابتدا در خصوص بازی امروز مقابل استقلال خوزستان گفت: امروز بازی سختی پیش رو داریم اما با توجه به اینکه امروز در مشهد زلزله آمد، همه چیز تحت الشعاع این اتفاق قرار گرفته است. با این وجود باید در بازی امروز با تمام توان حاضر شویم تا این 3امتیاز خانگی را از دست ندهیم.

عباسی در مورد اینکه آیا ممکن است بازی امروز به خاطر زلزله لغو شود، گفت: خیر. بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. هنوز مدتی از این اتفاق نگذشته اما فکر نمی کنم مساله ای باشد که باعث لغو مسابقه شود.

وی ادامه داد: زلزله امروز در مشهد بی سابقه است و خاطرم نیست که تا به حال مشهد اینگونه لرزیده باشد. ظاهرا قدرت زلزله 6ریشتر بوده و مدت آن هم تقریبا طولانی بود. پس از آن هم دو سه پس لرزه آمد! در مشهد تلفن ها قطع شده اما آنطور که من در اطراف خودم می بینم، اتفاق خاصی نیفتاده و امیدوارم خسارت جانی برای کسی به وجود نیامده باشد.

مدیرعامل سیاه جامگان در ادامه افزود: به هرترتیب امیدوارم در بازی امروز شاهد زلزله ی دیگر از بچه های تیم باشیم و استقلال خوزستان را شکست دهیم.

وی در مورد ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: 5فینال را پیش رو داریم که باید در همه آن ها پیروز شویم. ان شااله با همت بازیکنان و دعای خیر مردم این اتفاق خواهد افتاد تا تیم ریشه دار فوتبال کشورمان در لیگ برتر باقی بماند.

عباسی در پایان و در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی آخر در شهر تهران گفت: ما میزبان این بازی هستیم و دوست داریم بازی را در شهرخودمان برگزار کنیم. برای بازی با پرسپولیس به تهران نخواهیم آمد و حتما در مشهد مقابل تیم صدرنشین لیگ قرار می گیریم.

نظر شما