والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

چین تایپه پنجم شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۶:۴۶
کد خبر: ۵۴۰۳۴۱
چین تایپه پنجم شد
تیم والیبال چین تایپه با شکست تایلند رتبه پنجم رقابت های نوجوانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان امروز (چهارشنبه) در شهر نایپیداو میانمار با چهار دیدار پیگیری می شود.

در نخستین دیدار امروز تیم های میانمار و استرالیا برای رتبه هفتمی به مصاف یکدیگر رفتند که سبزپوشان استرالیا سه بر صفر به پیروزی رسیدند و رتبه هفتم این رقابت ها را از آن خود کردند.

ملی پوشان میانمار که در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 19 مغلوب استرالیا شدند، به رغم میزبانی به جایگاه هشتم اکتفا کردند. در دیگر دیدار این مرحله تیم های چین تایپه و تایلند برای رتبه پنجم جام یازدهم به مصاف هم رفتند.

چین تایپه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید تا یکی از حریفان ایران در مرحله دوم این رقابت ها، عنوان پنجمی نوجوانان آسیا را به دست آورد. بدین ترتیب تیم های چین تایپه، تایلند، استرالیا و میانمار رتبه های پنجم تا هشتم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز در سومین مسابقه این مرحله و از ساعت 15 به وقت ایران به مصاف چین می رود. سپس تیم های کره جنوبی و ژاپن نیز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

نظر شما