یک ماه دیگر پا به توپ می شوم؛

عشوری: در نتیجه گیری خوب نبوده ایم/ باید به تصمیم باشگاه احترام بگذاریم

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۵۷۷
هافبک تراکتورسازی گفت: مطمئنم با توانایی که بازیکنان و کادرفنی ما دارند می‌توانیم سهمیه مستقیم را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سینا عشوری هافبک تراکتورسازی که مدتی است به علت مصدومیت از میادین مسابقه دور شده، در گفت و گو با خبرنگار برنا و در خصوص بازی این هفته قرمزهای تبریز مقابل صبا گفت:  بازی مقابل صبا بازی سختی برای ما خواهد بود. این تیم اگرچه در انتهای جدول قرار دارد اما از بازیکنان و کادرفنی باتجربه ای سود می برد. ان ها به دلیل اینکه خطر سقوط را حس می کنند در نیم فصل دوم و به خصوص هفته های اخیر تیم خطرناکی شده اند و به همین خاطر باید مراقب باشیم که مقابل این تیم امتیاز از دست ندهیم.

عشوری در ادامه گفت: ما برای حفظ رتبه دوم جدول و کسب سهمیه  نیاز به برد در همه بازی ها داریم و در بازی مقابل صبا هم باید با تمام تمرکز به میدان برویم ت اتوسط حریف غافلگیر نشویم. ان شاالله با تلاش بازیکنان تیم به هرسه امتیاز بازی دست پیدا می کنیم تا دل هواداران شاد شود و از رقابت بالای جدول عقب نیفتیم.

هافبک تراکتورسازان در خصوص امتیازاتی که این تیم اخیرا از دست داده گفت: متاسفانه در نتیجه گیری خوب نبوده‌ایم اما این باعث نمی‌شود که امیدمان را از دست بدهیم. اگر از پرسپولیس کسر امتیاز شود رقابت برای قهرمانی حساس می‌شود و به همین خاطر نباید در ادامه راه امتیاز دیگری از دست بدهیم. از طرفی هنوز 5بازی تا انتهای فصل باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بنابراین نباید امیدمان را از دست بدهیم.

عشوری در مورد کسر 10 درصد از قرار داد بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتورسازی گفت: به هرحال این تصمیمی است که باشگاه گرفته و ما هم باید به این تصمیم باشگاه احترام بگذاریم. هرچند که این جریمه مشروط است و اگر به رتبه دوم برگردیم بخشیده می‌شود. من مطمئنم با توانایی که بازیکنان و کادرفنی ما دارند می‌توانیم سهمیه مستقیم را کسب کنیم.

عشوری در پایان و در خصوص روند آماده شدنش گفت: خداراشکر مدتی است تمرینات انفرادی را شروع کرده ام و به دویدن نرم می پردازم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و با تلاش و کمک پزشکان روند خوبی را در پیش گرفته‌ام. به امید خدا یک ماه دیگر پا به توپ می‌شوم و می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز